loading...
دستگیره کابینت
حسام نورعلی زاده بازدید : 65 چهارشنبه 27 مرداد 1400 نظرات (0)

در ساخت و سازهای جدید - و گاه در مشاغل بزرگ بازسازی - صاحبان خانه با انتخاب ارتفاع استاندارد سقف یا باز شدن سقف به خط سقف شیب دار مواجه می شوند. این سبک معماری به سقف طاقدار یا سقف کلیسای جامع معروف است. بسیاری از مردم زمانی سقف طاقدار را مجلل می دانستند که در فضایی احساس باز ، دلپذیر و باشکوه ایجاد می کرد. اما در حال حاضر نظرات به شدت تقسیم شده است ، به طوری که برخی از صاحبان خانه ، سازندگان ، طراحان و دیگران این سبک را قدیمی می دانند و از نظر انرژی کم مصرف نیستند. بنابراین سقف طاقدار برای شما مناسب است؟


سقف های طاقدار pro/con تصویر
 صنوبر
6 جایگزین برای سقف های گچ تخت
سقف گچی خشک تخت سنتی

سقف طاقدار چیست؟
در اصل ، سقف طاقدار هر سقفی است که از ارتفاع معمول 8 تا 10 فوت معمولی سقف زاویه داشته باشد. رد پای اتاق همان است. با این حال ، ارتفاع اضافه شده سقف می تواند توهم فضای بیشتری را ایجاد کند.

انواع سقف های طاقدار
انواع مختلفی از سقف های طاق دار وجود دارد ، از جمله:


گنبددار: این سقف ها از نقطه مرکزی به سمت پایین شیب دارند.
بشکه: این سقف ها مانند نصف بشکه گرد (یا نیم دایره) منحنی را در سراسر فضا ایجاد می کنند.
کشاله ران: برای طاق های کشاله ران ، دو طاق لوله به صورت عمود بر یکدیگر قطع می شوند و شکل X منحنی را تشکیل می دهند.
دنده: این سقف ها شامل ردیف های تیرهای نمایان شده هستند که به نوعی از نقطه مرکزی می رسند.

مزایای سقف طاق دار
احساس فضای بیشتری ایجاد می کند
در حالی که سقف های طاقدار به هیچ وجه فضای قابل استفاده ای را به اتاق نمی دهند ، اما احساس جادارتر ایجاد می کنند. در مقابل ، یک "اتاق بزرگ" با مفهوم باز با سقفی که تنها 8 تا 9 فوت ارتفاع ساخته شده است ، علیرغم ردپای بزرگ آن ، می تواند احساس تنگ بودن و بدون هوا داشته باشد.


افزایش نور
سقف های طاقدار در واقع می توانند اتاق را روشن تر کنند ، به ویژه هنگامی که سقف دارای نورگیر یا انواع دیگر پنجره ها باشد. آنها همچنین می توانند فضای بیشتری برای پنجره های کف تا سقف برای دیوار فراهم کنند. و به فضایی برای نصب وسایل روشنایی بزرگتر از سقف اجازه می دهند.


شخصیتی
سقف های طاق دار می توانند در مقایسه با سقف تخت پایه ، شخصیت زیادی به فضا ببخشند. به علاوه ، تیرهای چوبی که سقف را پوشانده اند می توانند جذابیت بصری آن را بیشتر کرده و مکانی را برای نصب وسایل نور فراهم کنند. از نظر سبک های طراحی خاص ، سقف طاقدار می تواند استعداد مدرن قرن دوم را افزایش دهد ، هرچند این خانه ها عموما سقف های طاق دار کمتری نسبت به خانه های ساخته شده در دهه 1980 دارند. سقف طاقدار در رنجور دامداری یک طبقه می تواند راهی م effectiveثر برای تبدیل یک خانه خسته کننده در خانه به خانه قدیمی باشد. سقف های طاق دار نیز می توانند در خانه های روستایی و کابین مانند فوق العاده به نظر برسند.


معایب سقف طاقدار
هزینه
سقف طاقدار در ساخت و سازهای جدید معمولاً پیچیده تر از قاب استاندارد نیست ، اگرچه به سقف های سقفی خاصی نیاز دارد که معمولاً در محل ساخته می شوند. اما گرانتر است. هزینه ساخت اولیه قاب می تواند 5 تا 20 درصد افزایش یابد تا سقف طاق دار به اتاق بزرگ 20 در 20 فوت اضافه شود.

وقتی صحبت از اتمام خانه با سقف طاقدار می شود ، می توان در هزینه های خود صرفه جویی کرد ، زیرا این به معنای یک طبقه دوم کوچکتر است. بنابراین خانه برای اتمام طبقه دوم نیاز به کفپوش ، تریم و غیره دارد. اما از طرف دیگر ، سقف طاق دار هزینه زیادی برای زندگی شما در طبقه دوم شما در بر دارد و این ممکن است به نوبه خود ارزش خانه شما را کاهش دهد. به عنوان مثال ، ممکن است مجبور شوید یک اتاق خواب اضافی در خانه خود را با سقف طاقدار عوض کنید ، اما وقتی زمان فروش فرا می رسد ، اتاق خواب اغلب ارزش بیشتری می بخشد.

علاوه بر این ، اگر می خواهید سقفی طاقدار در خانه موجود ایجاد کنید ، می تواند یک پروژه بازسازی بسیار گران قیمت باشد. چنین تغییراتی نیاز به ورودی یک مهندس سازه و یک معمار دارد تا دیوارهای باربر را شناسایی کرده و تعیین کند که آیا بخش هایی از سقف (و چگونه) برداشته می شود تا فضا به خط سقف باز شود. این امر به طرز قابل تصوری امکان پذیر است ، اما می تواند تا 18000 تا 25000 دلار هزینه داشته باشد.

نصب در ساختمان موجود مشکل است
ایجاد سقف طاق دار فراتر از سطح مهارت اکثر DIYers است. این یک پروژه است که از شما می خواهد که جوانب مثبت را بیاورید. ایجاد سقف طاق دار در ساختار موجود بسیار مشکل است. این فرایند مستلزم بیرون کشیدن سقف طبقه همکف و سپس بریدن تیرچه های کف است که تقریباً همیشه نیاز به نصب تیرهای جدید و پایه های عمودی دارد-یک اصلاح مهندسی عمده. بسیاری از خانه ها از خرپاها برای حمایت از سقف استفاده می کنند ، و تبدیل سقف طاقدار مستلزم تغییر قاب زیر شیروانی برای حمایت مناسب از خط سقف است.

ملاحظات نگهداری و تعمیر
بزرگترین اشکال سقف طاق دار هنگامی آشکار می شود که از خود بپرسید چگونه سقف را تمیز یا رنگ می کنید (و پنجره های سقف را تمیز یا تعمیر می کنید). همچنین باید نحوه تغییر لامپ ها یا تعمیر وسایل نوری که در ارتفاع 20 یا 30 فوت بالای سر شما قرار دارند را در نظر بگیرید. بسیاری از صاحبان خانه باید متخصصانی را برای کارهایی که معمولاً با یک ارتفاع استاندارد سقف انجام می دهند ، بیاورند

حسام نورعلی زاده بازدید : 60 چهارشنبه 27 مرداد 1400 نظرات (0)

هنگام برنامه ریزی آشپزخانه جدید یا بازسازی اصلی ، یک تصمیم کلیدی که باید بگیرید این است که آیا کابینت دیوار بالا را تا سقف اجرا کنید یا کابینت هایی با فاصله بالای آنها نصب کنید. بیشتر خانه هایی که در 50 سال گذشته ساخته شده اند دارای کابینت آشپزخانه به ارتفاع 32 یا 36 اینچ هستند ، طوری نصب شده اند که بین قسمت بالایی کابینت و سقف فاصله ای بین 1 تا 2 فوت وجود دارد. و دلیل خوبی برای این امر وجود دارد ، زیرا کابینت های دیواری با این نسبت برای اکثر افرادی که روی زمین ایستاده یا از نردبان کوتاه استفاده می کنند نسبتاً قابل دسترسی است. با این حال ، در سال های اخیر ، شاهد بازگشت به کابینت های دیواری هستیم کد خرید دستگیره کابینت ممبران   تا سقف اجرا می شوند. این پیکربندی علاوه بر ذخیره سازی بیشتر ، می تواند هم در طرح های دوره تاریخی و هم در سبک آشپزخانه مدرن کار کند.

هرچند این تصمیم پیچیده تر از آن است که شما فکر می کنید. عوامل متعددی در تصمیم گیری شما نقش دارند ، از جمله:

ترجیحات طراحی
ارتفاع سقف
بودجه
جزئیات سقف
نکته
قبل از شروع به انتخاب ، ابتدا سقف خود را اندازه بگیرید. اعداد را بنویسید تا بتوانید در حین تحقیق برای تصمیم گیری ، آنها را به عنوان مرجع در اختیار داشته باشید.

01
از 04
ترجیح طراحی
اگر از ظاهر (یا عملکرد) کابینت دیواری که تا سقف امتداد دارد خوشتان نمی آید ، عمیق تر وارد موضوع شوید ، بنابراین این س simpleال ساده را از خود بپرسید: آیا صاف و مداوم را دوست دارید؟ کابینت هایی که تا سقف اجرا می شوند به نظر می رسند؟ و آیا کابینت های بزرگتر در سطح کاربردی برای شما جذاب است؟

برخی از افراد ظاهر یک مجموعه کامل از کابینت های دیواری پیوسته را بدون فضای بالای آنها بسیار دوست دارند. برای دیگران ، ترجیح بیشتر کاربردی است: کابینت های پیوسته فضای بیشتری برای ذخیره سازی ارائه می دهند و فضای مرده گرد و غبار را از بین می برند.

قبل از این که تصور کنید این فضای ذخیره سازی اضافی یک ویژگی عالی است ، توجه داشته باشید که قفسه های ذخیره سازی نزدیک سقف چندان قابل دسترسی نیستند. برای اکثر مردم ، بالاترین قفسه ها برای اقلام فصلی یا ظروف و لوازم جانبی که به ندرت استفاده می شوند استفاده می شود. یک گزینه این است که آشپزخانه خود را با نردبان کتابخانه مجهز کنید ، که هم می تواند دسترسی به قفسه های بلند را بهبود بخشد و هم به تنهایی به عنوان عنصر طراحی تزئینی عمل کند.


02
از 04
ارتفاع سقف
سقف اکثر آشپزخانه ها 8 فوت (96 اینچ) یا 9 فوت (108 اینچ) است ، و اگر آشپزخانه شما در این رده قرار می گیرد ، اگر می خواهید ظاهر کابینت روی سقف داشته باشید ، چند گزینه دارید.

می توان کل فضا را با کابینت پر کرد - یا با خرید کابینت هایی که دقیقاً فضا را پر می کنند ، یا با اجرای دو ردیف کابینت دیواری که مجموعاً کل فضای عمودی را اشغال کرده اند. یک قاعده کلی این است که کابینت های دیواری را طوری نصب کنید که لبه پایینی آن 54 اینچ از کف باشد ، به این معنی که سقف 8 فوت ارتفاع 42 اینچ را برای کابینت های دیواری ایجاد می کند ، در حالی که ارتفاع آن 9 فوت است. سقف 54 اینچ موجود دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان کابینت کابینت کابینت دیواری در ارتفاع 12 ، 15 ، 18 ، 24 ، 30 ، 32 ، 36 و 42 اینچ ارائه می دهند. اگر سقفی به ارتفاع 8 فوت دارید و کابینت هایی را می خواهید که تا سقف اجرا می شوند ، کابینت های دیواری با ارتفاع 42 اینچ کاملاً مناسب خواهند بود. اگر سقف هایی به ارتفاع 9 فوت دارید ، می توانید فضای داخلی 54 اینچی موجود را با یک ردیف از کابینت های 36 اینچی با یک ردیف کابینت 18 اینچی بالای آنها پر کنید. گزینه دیگر کابینت های 12 اینچی بالای ردیف کابینت های 42 اینچی است. اگر شکاف های کوچکی در بالای کابینت های دیواری وجود دارد ، معمولاً می توان آنها را به راحتی با قالب های تاج دار یا سایر کارهای تزئینی تزئینی پر کرد.

اگر ارتفاع سقف غیر معمول دارید ، یک متخصص کابینت سفارشی می تواند کابینت هایی متناسب با هر فضایی بسازد-که اگر سقف هایی به ارتفاع 10 فوت دارید ممکن است کاربردی ترین راه حل باشد. متناوبا ، می توانید فضای بالای یک ردیف کابینت استاندارد را با پانل های کابینت کاذب پر کنید که ظاهر ، اما عملکرد (یا هزینه) کابینت ها را تا سقف نشان نمی دهد.

اگر شرایط غیرمعمول سقف های بالاتر از 10 فوت دارید ، همانطور که گاهی اوقات در آپارتمانهای سقفی اتفاق می افتد ، بهتر است کابینت ها را تا انتها اجرا نکنید. نصب چنین انبوهی از کابینت ها نه عملی است و نه جذاب.


03
از 04
بودجه
باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب نصب کابینت های دیواری تا سقف ، با هزینه بازسازی بسیار بیشتری روبرو خواهید شد. کابینت در حال حاضر گران ترین جزء بازسازی آشپزخانه است و خرید کابینت های بلند و یا اضافه کردن ردیف دوم کابینت هزینه های شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. اگر از نظر ظاهری زیبا هستید اما هزینه آن محدود کننده به نظر می رسد ، احتمالاً پانل های کابینت کاذب تا سقف بهترین گزینه است. یک گزینه دیگر این است که سقف را به سمت پایین بکشید - با چارچوب بندی و اتمام سقف هایی که ارتفاع سقف را از بالای کابینت ها پایین می آورند تا به بالای کابینت برسد.


04
از 04
جزئیات سقف
تیرها و سایر جزئیات معماری می توانند لایه ای دیگر از سردرگمی را به موضوع ارتفاع کابینت اضافه کنند. با تیرهای سقفی ، چه آنها از سازه اصلی پشتیبانی کنند و چه از نوع مرل باشند

حسام نورعلی زاده بازدید : 61 سه شنبه 26 مرداد 1400 نظرات (0)

وقتی نوبت خرید دستگیره کابینت به دکوراسیون خانه شما می رسد ، می توانید به راحتی غرق شوید. با طراحی اتاق به اتاق برای طراحی و گزینه های زیاد ، حتی بدترین دکوراتورهای خانه نیز می توانند کمی فشار را احساس کنند. به همین دلیل استخدام طراح داخلی می تواند راهی عالی برای ایجاد فضای رویایی شما باشد. اما هر حرفه ای دارای برچسب قیمت است ، بنابراین چگونه می دانید که آیا می توانید از عهده آن برآیید؟ در حالی که استخدام یک متخصص برای ایجاد فضاهای ایده آل شما لزوما ارزان نیست ، اما اغلب می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شود - به خصوص اگر شما از افرادی هستید که یک قطعه را خریداری می کنید و به محض ورود به خانه پشیمان می شوید.


قبل از تصمیم گیری برای استخدام یک طراح داخلی ، درک مسائل مالی مهم است. در اینجا ، ما همه چیزهایی را که باید در مورد هزینه های مربوط به آن بدانید و نحوه تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای شما مناسب است ، تجزیه کرده ایم.


واقعا هزینه یک طراح داخلی چقدر است؟
اتاق خواب با ملافه سفید
 اشلی وب داخلی
مهمترین نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که هزینه استخدام طراح داخلی بر اساس محل زندگی شما و وسعت نیازهای طراحی شما متفاوت خواهد بود. مانند اکثر خدمات حرفه ای ، همیشه می توانید خرید کنید و چند نقل قول دریافت کنید ، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که مبلغی را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید.

طراحان داخلی اغلب به یکی از دو روش شارژ می شوند: نرخ ثابت یا ساعت. باز هم ، این بستگی به متخصصی دارد که با آن کار می کنید و تعداد اتاق هایی که می خواهید طراحی شوند. اگر یک طراح داخلی را به صورت ساعتی استخدام می کنید ، می توانید انتظار داشته باشید که نرخ برای یک طراح جوان از 100 دلار شروع شود. از آنجا ، قیمت برای با تجربه ترین طراحان می تواند به 500 دلار برسد ، اما نرخ معمولی در حدود 150 تا 200 دلار در ساعت است. باز هم شایان ذکر است که این مکان وابسته به مکان است. انتظار می رود در کلان شهرهای بزرگ مانند لس آنجلس و نیویورک هزینه بیشتری بپردازید.


وقتی صحبت از قیمت های ثابت می شود ، اندازه خانه شما و تعداد اتاق های شما قیمت نهایی را تعیین می کند. برای یک اتاق یک نفره ، معمولاً قیمت ها از حدود 2000 دلار شروع می شود ، اما می تواند به پنج رقم برسد. کل طراحی خانه معمولاً از حدود 5000 دلار شروع می شود و از آنجا بالا می رود. نرخ ثابت اغلب توسط چند ساعت انتظار می رود که طراح شما در پروژه صرف کند.


در نهایت ، قیمت نباید عامل تعیین کننده شما باشد. بسیار مهم است که طراح را بیابید که سبک شما را بفهمد و شیوه ارتباطی مشابه شما را داشته باشد. یافتن تناسب مناسب به همان اندازه که به سلیقه مربوط می شود ، به شخصیت بستگی دارد.


با یک طراح داخلی چه چیزی دریافت می کنید؟
اتاق مهمان با تخت دو طبقه
 اشلی وب داخلی
روشهای مختلفی برای کار با طراح داخلی وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید تصمیم بگیرید که در یک پروژه با آنها مشورت کنید. بگویید که یک کاناپه خاص را دوست دارید ، اما شما واقعاً در تلاش هستید تا آن را با صندلی های مناسب مناسب ست کنید یا نمی دانید چه نوع فرشی بهتر کار می کند. در اینجا ، شما می توانید با یک طراح به صورت ساعتی کار کنید و او ، او ، یا آنها به شما کمک می کنند تا ایده هایی را برای رفع این نیاز خاص ارائه دهید.


در طرف دیگر طیف ، می توانید طراح خود را استخدام کنید تا ظاهر و احساس یک اتاق کامل را ایجاد کند. در این سناریو ، شما با یک طراح داخلی می نشینید و به او می گویید چه چیزی را دوست دارید ، چه چیزی را دوست ندارید ، چه احساسی را سعی می کنید ایجاد کنید و موارد دیگر. آنها با در نظر داشتن این ایده ها پیش می روند و گزینه هایی را ارائه می دهند که در فضای شما کاملاً کار می کند. هرچه فضا بزرگتر یا غیرمعمول تر باشد ، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا به طراحی مناسب برسید.

همچنین می توانید یک طراح داخلی را استخدام کنید تا به شما در انتخاب پایان کار برای بازسازی شما کمک کند. به عنوان مثال ، اگر در حال بازسازی حمام اصلی خود هستید ، یک طراح داخلی می تواند به شما در انتخاب کفپوش مناسب یا کفپوش مناسب برای فضای شما کمک کند.

درباره این اصطلاح: حمام اولیه
بسیاری از انجمن های املاک ، از جمله انجمن ملی سازندگان خانه ، عبارت "اتاق خواب اصلی" (یا "حمام اصلی") را به عنوان تبعیض آمیز طبقه بندی کرده اند. "اتاق خواب اصلی" نامی است که در حال حاضر به طور گسترده در بین جامعه املاک استفاده می شود و هدف اتاق را بهتر نشان می دهد.

درباره تنوع و گنجاندن ما بیشتر بخوانید تا صنوبر را به سایتی تبدیل کنید که همه از آن استقبال می کنند.

آیا طراح داخلی مبل خرید می کند؟
اینکه طراح داخلی شما مبلمان اتاق شما را خریداری می کند یا خیر ، بستگی به شما دارد. می توانید از طراح خود بخواهید که برای هر قطعه چند گزینه خاص ارائه دهد و در صورت تمایل می توانید آنها را به تنهایی خریداری کنید. این به شما این امکان را می دهد که انتخاب نهایی را انجام دهید و هرطور که می خواهید خرید کنید.

گزینه دیگر این است که به طراح داخلی شما اجازه دهید مبلمان را از فروشندگانی که با آنها کار می کند خریداری کند. اغلب ، طراحان داخلی روابط خاصی با فروشندگان خاص دارند و می توانند از تخفیفی برای شما استفاده کنند که در غیر این صورت در دسترس شما نخواهد بود. شما بودجه را تعیین می کنید و طراح شما قطعات متناسب با محدوده شما را پیدا می کند. این گزینه می تواند در وقت شما بسیار صرفه جویی کند و به طراح داخلی شما این فرصت را بدهد که قطعات سفارشی متناسب با فضای شما را سفارش دهد.

اگر به دنبال استخدام یک طراح داخلی هستید ، مهم است که بدانید

به این دلیل که هزینه ها قطعاً می تواند افزایش یابد. گفته می شود ، همکاری با یک طراح برای ایجاد فضای رویایی شما اغلب در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و اطمینان حاصل می کند که هر مبلمان خریداری شده برای خانه شما مناسب است.

حسام نورعلی زاده بازدید : 56 دوشنبه 18 مرداد 1400 نظرات (0)

چه کسی اتصالات کابینت لوکس را ایجاد می کند؟
در Strada لندن ، ما مجموعه ای متفاوت از اتصالات کابینت را از داخل مجموعه های آهن فروشی خود داریم. هر مجموعه شامل تمام سخت افزارهای همراه برای تکمیل یکدیگر ، از جمله دستگیره های کابینت و لولا های کابینت است.

می توانید قطعاتی را از یک مجموعه انتخاب کنید یا حتی ترکیبی از سبک ها را انتخاب کنید. شما می توانید قطعات سنتی و معاصر را متناسب با طیف گسترده ای از طرح های داخلی طراحی کنید. به عنوان مثال ، دستگیره کلاسیک Regent با گنبد گرد و زمان بندی دقیق و جزئیات پیچیده ساخته شده است ، در حالی که Twisted Sash Pull یک "پیچ" جسورانه و منحصر به فرد در کشش خطی سنتی است.

هر محصولی که در محدوده اتصالات کابینت ما قرار دارد ، با انتخاب 36 روکش فلزی خیره کننده موجود است. از برنج پررنگ تا نقره ای براق و رنگ ظریف مسی ، با چنین تنوعی که می توانید انتخاب کنید ، مطمئناً برای سخت افزار کابینت خود گزینه ای عالی خواهید یافت.

همانطور که مجموعه های آهن فروشی ما را برای دستگیره ها ، کشش ها یا لولا های مناسب کابینت کاوش می کنید ، می توانید ایده های خود را به راحتی با ویژگی moodboard ما جمع آوری کنید. بر روی هر محصول گزینه ای برای افزودن آن به moodboard شما وجود دارد ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که moodboard خود را ایجاد کرده و نام آن را بگذارید. Moodboards یک راه فوق العاده برای ارتباط بینایی شما با ما است. مقاله ما را در مورد مزایای ایجاد تخته خلق بخوانید.

این پروژه ها را بررسی کنید

 

 

اتصالات کابینت لوکس
 

چه موقع باید دستگیره های کابینت سفارشی را در نظر گرفت
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا انتخاب دستگیره کابینت سفارشی بهترین گزینه است. پیدا کردن محصولات مناسب می تواند یک چالش باشد ، به ویژه هنگامی که برای دستگیره کابینت ، میله های کششی ، دستگاه های کشویی و حتی برخی موارد تخصصی مانند کشش لبه یا کشویی به سبک خاصی نیاز دارید. اگر در مجموعه آهن فروشی ما دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا نکردید ، ما یک راه حل سفارشی برای شما ارائه می دهیم.

به همین ترتیب ، اگر به دنبال پایان کار هستید که در پیشنهاد استاندارد ما گنجانده نشده است ، می توانیم اتمام های تخصصی ایجاد کنیم که تضمین می کند هیچ ویژگی دیگری از آهن کابینت با ظاهر و ظاهر یکسان استفاده نکند. اقلام کابینت همیشه داخلی هستند ، بنابراین هیچ عنصر آب و هوایی برای نگرانی وجود ندارد ، و عدم وجود مقررات در مورد طراحی آنها به این معنی است که می توانید تا آنجا که می خواهید بدون محدودیت خلاق باشید.

ممکن است در حال کار روی پروژه مرمت باشید و به دسته های کابینت نیاز دارید که اتصالات قدیمی را تکرار کنند. در این مورد ، تولید محصولات سفارشی باعث می شود که آنها با سبک ملک مطابقت داشته باشند و با فضای داخلی سنتی موجود مطابقت داشته باشند. متناوبا ، ممکن است برای اتصالات کابینت خود اندازه یا عملکرد غیرمعمولی داشته باشید ، از این گذشته ، مهم است که اتصالات کابینت کاملاً با طول هر واحد ، در و کشو کار کنند. داشتن یراق آلات سفارشی به شما اطمینان می دهد که محصولات نهایی اندازه ایده آل برای نیازهای شما خواهند بود.

در واقع ، ممکن است به دلایلی باشد که کاملاً با پارامترهای پروژه شما ارتباطی ندارد. این می تواند به سادگی محصولاتی باشد که کاملاً منحصر به فرد هستند و در هیچ جای دیگر دیده نمی شوند. برای این منظور ، منبت های سفارشی را پیشنهاد می کنیم و از مصالح ساختمانی آهن آلات جایگزین در دستگیره های کابینت خود استفاده می کنید ، مانند مروارید ، گچ ، چرم یا فلزات گرانبها.

 

اتصالات کابینت آشپزخانه لوکس
 

نحوه سفارش دسته کابینت سفارشی
اگر تصمیم گرفتید که مسیر سفارشی برای پروژه شما مناسب است ، اولین قدم این است که با تیم ما در ارتباط با جزئیات الزامات اتصالات کابینت ، بودجه و زمان بندی تماس بگیرید.

خدمات سفارشی آهن فروشی ما شامل یک فرآیند سختگیرانه برای اطمینان از کیفیت و کارایی و همچنین اطمینان از مطابقت بودجه شما است. هر قرارداد با ایجاد راهنماهای بصری ، فایل های CAD سه بعدی و نمونه های فیزیکی برای امضای شما آغاز می شود. تیم طراحی داخلی ما از نزدیک با شما همکاری می کند تا مطمئن شود محصول نهایی دقیقاً همانطور که تصور می کردید باشد.

به عنوان بخشی از فرایند سفارشی سازی آهن ، ما یک راهنمای بصری جامع ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد ایده ها را تجسم کرده و ظاهر محصول را نهایی کنید. سپس با استفاده از تکنیک های CAD ، نقشه های مفصلی از اتصالات را تهیه می کنیم ، که به ما امکان می دهد اندازه گیری ها را به راحتی انجام دهیم تا 100٪ دقت را تضمین کنیم. آخرین مرحله این است که نمونه های فیزیکی را آماده کنید ، که نمونه های اولیه ای هستند که می توانید آنها را لمس کرده و بررسی کنید تا از هر ابعاد و شکل راضی باشید.

هنگامی که از هر جنبه ای از طراحی راضی بودید ، تولید با زمان شروع بین 2-6 هفته آغاز می شود.

کار آهن فروشی لوکس ما به پایان رسید
 

برای اتصالات کابینت لوکس ، Strada London را انتخاب کنید
ما برنامه ریزی جامع و مشخصات محصولات معماری آهن آلات معماری سفارشی را برای هر پروژه ارائه می دهیم ، از جمله دسته ها و اتصالات کابینت استثنایی. از طریق فرم درخواست آنلاین ما ، امروز با تیم ما در ارتباط با نیازهای خود تماس بگیرید - حتی می توانید تخته خلق Strada خود را به درخواست خود وصل کنید تا الهامات خود را به ما نشان دهید.

ما از همه مجموعه های با کیفیت خود بسیار مطلع هستیم و خوشحال هستیم

حسام نورعلی زاده بازدید : 61 پنجشنبه 14 مرداد 1400 نظرات (0)

دستگیره درب کابینت درهای اهرمی توضیح داده شده است

انتخاب آهن آلات عالی برای ملک یا بنایی زیبا که مدت زمان زیادی را به طراحی اختصاص داده اید ، کلید ایجاد یک انتقال بدون درز بین اتاق ها است.

با انتخاب لوکس ساده در هر پایان و جزء طراحی ، انتخاب صحیح دستگیره درب خانه شما را بی عیب و نقص ترکیب می کند. از جزئی ترین ویژگی های طراحی دستگیره درب گرفته تا سفارشی ترین ، آهن آلات با کیفیت بالا می تواند مجلل بودن هر پروژه ای را بالا ببرد.

دستگیره درها با وجود اهداف ظاهراً نامعلوم و غالباً فراموش شده در خانه ، وسایلی را فراهم می کنند که فضاها و اتاق ها به هم متصل می شوند. یافتن تناسب مناسب برای منزل شما می تواند کل طرح ها را به هم متصل کند - افزودنی های متوسط ​​با تأثیر فوق العاده.

Strada London به عنوان تامین کننده برجسته اتصالات و آهن آلات بریتانیا ، طیف گسترده ای از دسته های اهرم درب بی عیب و نقص را برای خانه شما ارائه می دهد.

به طور خاص ، محدوده دسته اهرم ما یک افزودنی عالی برای بسیاری از پروژه ها است. دستگیره های اهرمی از برکلی تا بوردون تا طراحی سفارشی هرگز آنقدر چشمگیر نبوده است.

دستگیره های اهرمی چیست؟
دسته درب اهرمی یکی از رایج ترین انواع دسته در (همراه با دستگیره درب) است که در خانه های مسکونی ، ساختمانهای تجاری و عمومی استفاده می شود.

انتخاب سبک آنها آنها را برای تعداد مختلف ساختمان و همچنین برای کاربردهای متنوع در یک پروژه مناسب می کند. دسترسی ترکیبی طرح آنها به همراه تنوع در زیبایی به این معنی است که می توان آنها را در سراسر فضای داخلی (و نمای بیرونی) محل سکونت ترکیب کرد.

به طور کلی ، آنها همچنین راحت ترین دسته برای نصب و کار هستند. تأثیر آنها بر آهن سازی معماری ممکن است در ابتدا چشمگیر به نظر نرسد ، اما نقشی که می توانند پس از اجرای در خانه ایفا کنند ، قابل انکار نیست. درها هرگز اینقدر صیقلی به نظر نمی رسیدند.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، دستگیره های اهرمی در طرح های مختلف موجود است. این طرح ها در دو نوع مختلف طراحی مجزا در دسترس هستند: دسته اهرمی در پشتی و دسته های اهرمی روی رز.

چگونه دسته های درب اهرمی مناسب برای پروژه خود را انتخاب کنید
در مرحله مفهومی آن ، امکانات زیادی برای هر پروژه طراحی وجود دارد. طراحی معماری و تولید داخلی می تواند هر کجا که ذهن می خواهد پیش برود و انتخاب دستگیره مناسب برای پروژه شما می تواند یک تم داخلی خوب را به یک موضوع خیره کننده تبدیل کند.

زیبایی و احساس یک اتاق را می توان با رنگ و مبلمان و تعداد زیادی لوازم جانبی زیبا ایجاد کرد ، اما دستگیره درها می تواند به یک عملکرد زیبایی نیاز داشته باشد که بسیار مورد توجه قرار نگرفته است.

دستگیره درهای اهرمی در طیف وسیعی از طرح ها موجود است به طوری که می توان آنها را به صورت یکپارچه در سراسر محل سکونت و ملک ادغام کرد تا قوام خود را حفظ کند در حالی که در هر مرحله و لمس نیز الهام بخش است.

از ایجاد حریم خصوصی در یک حمام مجلل گرفته تا حبس کردن خود برای مدتی تنها در محوطه اتاق خواب شما. از پذیرایی از مهمانان در یک اتاق نشیمن مملو از نور طبیعی گرفته تا خوابیدن به راحتی و آگاهی از خلوت بودن شما ، دستگیره های اهرمی طراحی و امنیت بی نظیری را ارائه می دهند.

Hope House در خیابان بزرگ پیتر در وست مینستر شامل 13 آپارتمان مسکونی مجلل جدید توسط توسعه دهندگان TH Real Estate است. Strada در کنار داخلی با سارا وارد همکاری کرد تا بسته بندی داخلی و خارجی آهن را به طور کامل در بودجه خود طراحی کند.

یکی از اجزای اصلی بسته ، دسته اهرم پورتمن فوق العاده Strada و لوازم جانبی مطابق آن بود. تمام قسمتهای داخلی با کروم صیقلی و تمام مناطق مشترک با برنز به پایان رسید.

انتخاب استفاده از دسته های اهرمی مجلل Strada London برای این پروژه فوق العاده نتیجه داد و به بسیاری دیگر کمک کرد پروژه طراحی خود را به اتمام زیبا و هماهنگ برسانند.

 

به دنبال دستگیره های لوکس درب هستید؟
از راه حل های سفارشی گرفته تا مجموعه های عجیب و غریب ، Strada London فراتر از این می رود تا بهترین کیفیت آهن فروشی بریتانیایی را ارائه دهد. با استفاده از خدمات Strada London ، می توانید اطمینان حاصل کنید که در هر مرحله از راه پشتیبانی می شوید.

ما بحث های اولیه را ارائه می دهیم تا بتوانیم واقعاً به سبک طراحی مورد نظر شما پی ببریم و از آنجا ما در کنار شما کار خواهیم کرد تا بهترین محصولات را برای تحقق پروژه شما ارائه دهیم.

ما مشخصات کامل و خدمات زمانبندی را ارائه می دهیم ، با توجه به هر مورد از آهن آلات مورد نیاز در پروژه با توجه به بررسی دقیق برنامه های ساختمانی ، ذکر شده است. حتی گزینه های بسته بندی درب ما به طور جداگانه برای هر در برچسب گذاری شده است تا از هرگونه سردرگمی جلوگیری شود و اطمینان حاصل می کند که پروژه های بزرگتر می توانند با توجه به مناطق تحویل داشته باشند.

برای شروع راه حل بعدی آهن فروشی خود ، از ابزار آنلاین moodboard ما استفاده کنید و شاهد باشید که مفهوم طراحی شما شروع به زنده شدن می کند.

امروز با یکی از اعضای تیم دوستانه و آگاه ما در 01959 577342 صحبت کنید یا فرم درخواست ما را تکمیل کنید تا پروژه خود را زنده کنید.

حسام نورعلی زاده بازدید : 56 جمعه 08 مرداد 1400 نظرات (0)

انتخاب آهن آلات عالی برای ملک یا بنایی زیبا که زمان زیادی را برای طراحی اختصاص داده اید ، کلید ایجاد یک انتقال بدون درز بین اتاق ها است.

با انتخاب لوکس قابل لمس در هر قسمت و طراحی ، انتخاب صحیح دستگیره درب خانه شما را بی عیب و نقص ترکیب می کند. از جزئی ترین ویژگی های طراحی دستگیره درب گرفته تا سفارشی ترین ، آهن آلات با کیفیت بالا می تواند مجلل بودن هر پروژه ای را بالا ببرد.

دستگیره درها با وجود اهداف ظاهراً نامعلوم و غالباً فراموش شده در خانه ، وسایلی را فراهم می کنند که فضاها و اتاق ها به هم متصل می شوند. یافتن تناسب مناسب برای خانه شما می تواند کل طرح ها را به هم متصل کند - افزودنی های متوسط ​​با تأثیر شگفت انگیز.

Strada London به عنوان تامین کننده اصلی اتصالات و آهن آلات بریتانیا ، طیف گسترده ای از دسته های اهرم درب بی عیب و نقص را برای خانه شما ارائه می دهد.

به طور خاص ، محدوده دسته اهرم ما یک افزودنی عالی برای بسیاری از پروژه ها است. دستگیره های اهرمی از برکلی تا بوردون تا طراحی سفارشی هرگز آنقدر چشمگیر نبوده است.

 

دستگیره درب اهرمی
 

دستگیره های اهرمی چیست؟
دسته درب اهرمی یکی از رایج ترین انواع دسته در (همراه با دستگیره درب) است که در خانه های مسکونی ، ساختمانهای تجاری و عمومی استفاده می شود.

انتخاب سبک آنها آنها را برای تعداد مختلف ساختمان و همچنین برای کاربردهای متنوع در یک پروژه مناسب می کند. دسترسی ترکیبی از طراحی آنها همراه با تنوع در زیبایی به این معنی است که می توان آنها را در سراسر فضای داخلی (و نمای بیرونی) محل سکونت ترکیب کرد.

به طور کلی ، آنها همچنین راحت ترین دسته برای نصب و کار هستند. تأثیر آنها بر آهنگری معماری ممکن است در ابتدا چشمگیر به نظر نرسد ، اما نقشی که آنها می توانند پس از اجرای در خانه ایفا کنند ، قابل انکار نیست. درها هرگز اینقدر صیقلی به نظر نمی رسیدند.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، دستگیره های اهرمی در طرح های مختلف موجود است. این طرح ها در دو نوع مختلف طراحی مجزا در دسترس هستند: دسته اهرمی در پشتی و دسته های اهرمی روی رز.

 

دستگیره درهای کابینت اهرمی

 

چگونه دسته های درب اهرمی مناسب برای پروژه خود را انتخاب کنید
در مرحله مفهومی آن ، امکانات زیادی برای هر پروژه طراحی وجود دارد. طراحی معماری و تولید داخلی می تواند هر کجا که ذهن می خواهد انجام شود و انتخاب دستگیره مناسب برای پروژه شما می تواند یک تم داخلی خوب را به یک موضوع خیره کننده تبدیل کند.

زیبایی و احساس یک اتاق را می توان با رنگ و مبلمان و تعداد زیادی لوازم جانبی زیبا ایجاد کرد ، اما دستگیره درها می تواند به یک ویژگی زیبایی نیاز داشته باشد که بسیار مورد توجه قرار نگرفته است.

دستگیره درهای اهرمی در طیف وسیعی از طرح ها موجود است به طوری که می تواند به طور یکپارچه در سراسر محل سکونت و ملک ادغام شده و قوام خود را حفظ کند در حالی که در هر مرحله و لمس نیز الهام بخش است.

از ایجاد حریم خصوصی در یک حمام مجلل گرفته تا حبس کردن خود برای مدتی تنها در محوطه اتاق خواب شما. از پذیرایی از مهمانان در یک اتاق نشیمن مملو از نور طبیعی گرفته تا راحت خوابیدن در حالی که خلوت شما مختل نمی شود ، دستگیره های اهرمی طراحی و امنیت بی نظیری را ارائه می دهند.

Hope House در خیابان بزرگ پیتر در وست مینستر شامل 13 آپارتمان مسکونی مجلل جدید توسط توسعه دهندگان TH Real Estate است. Strada در کنار داخلی با سارا وارد همکاری کرد تا بسته بندی داخلی و بیرونی آهن را کاملاً در حد بودجه خود طراحی کند.

یکی از اجزای اصلی بسته ، دسته اهرمی پورتمن فوق العاده Strada و لوازم جانبی مطابق آن بود. تمام قسمتهای داخلی با کروم صیقلی و تمام مناطق مشترک با برنز به پایان رسید.

انتخاب استفاده از دسته های اهرمی مجلل Strada London برای این پروژه فوق العاده نتیجه داد و به بسیاری دیگر کمک کرد پروژه طراحی خود را به زیبایی و هماهنگ به پایان برسانند.

 

به دنبال دستگیره های لوکس درب هستید؟
از راه حل های سفارشی گرفته تا مجموعه های عجیب و غریب ، استرادا لندن فراتر از این می رود تا بهترین کیفیت آهن فروشی بریتانیایی را ارائه دهد. با استفاده از خدمات Strada London ، می توانید اطمینان حاصل کنید که در هر مرحله از راه پشتیبانی می شوید.

ما بحث های اولیه را ارائه می دهیم تا بتوانیم واقعاً سبک طراحی مورد نظر خود را احساس کنیم و از آنجا ما در کنار شما کار خواهیم کرد تا بهترین محصولات را برای تحقق پروژه شما ارائه دهیم.

ما مشخصات کامل و خدمات زمانبندی را ارائه می دهیم ، با توجه به بررسی همه جانبه نقشه های ساختمانی ، همه موارد آهن مورد نیاز در پروژه ذکر شده است. حتی گزینه های بسته بندی درب ما به طور جداگانه برای هر در برچسب گذاری شده است تا از هر گونه سردرگمی جلوگیری شود و اطمینان حاصل می کند که پروژه های بزرگتر می توانند با توجه به مناطق تحویل بگیرند.

برای شروع راه حل بعدی آهن فروشی خود ، از ابزار آنلاین moodboard ما استفاده کنید و شاهد باشید که مفهوم طراحی شما شروع به زنده شدن می کند.

امروز با یکی از اعضای تیم دوستانه و آگاه ما در 01959 577342 صحبت کنید یا فرم درخواست ما را تکمیل کنید تا پروژه خود را زنده کنید.

حسام نورعلی زاده بازدید : 53 شنبه 02 مرداد 1400 نظرات (0)

N-Hance در سال 2001 در سالت لیک سیتی ، یوتا تاسیس شد. آنچه به عنوان یک پروژه بتا آغاز شد به زودی در سال 2006 موفقیت آمیز و در سطح کشور گسترش یافت. امروز هوم دپو شریک کلیه پروژه های تصفیه چوب این شرکت است. N-Hance خدمات برای املاک مسکونی و تجاری را در 45 ایالت ارائه می دهد.

تیم تکنسین های دارای مجوز N-Hance با ارائه خدمات بازسازی سفارشی و شخصی کابینت ، می توانند به کابینت شما یک زندگی دوم بدهند. خواه رنگ جدید ، سبک درب یا نوع چوب داشته باشید ، N-Hance گزینه های مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. فرآیند ساخت و ساز کاملاً ثابت و مستند این شرکت با مشاوره رایگان برای انتخاب سطح آشپزخانه شما آغاز می شود و به دنبال آن آماده سازی محل ، تمیزکاری کامل جعبه ، برداشتن درها و کشوها و هرگونه تعمیراتی که لازم باشد انجام می شود. سپس ، تمام کابینت های جعبه ای شما متناسب با درها و کشوهای جدید شما به پایان می رسند.

مشاوره رایگان خود را با تماس با تیم خدمات مشتری N-Hance یا تماس با نزدیکترین دفتر خود برنامه ریزی کنید.
itchen تاریخ Tune-Up به اواسط دهه 1970 برمی گردد که خانواده خانوادگی یک فروشگاه کابینت در داکوتای جنوبی افتتاح کردند. تا سال 1988 بود که Kitchen Tune-Up متولد شد. این ایده تجاری پس از آن صورت گرفت که یکی از مالکان برای تنظیم ماشین از یک فروشگاه اتومبیل بازدید کرد و سپس فهمید که می توان همین مفهوم را برای کابینت های قدیمی آشپزخانه نیز به کار برد تا کاملاً جدید جلوه کند. امروز ، این شرکت با ارائه خدمات بازسازی کابینت برای املاک مسکونی در سراسر کشور گسترش یافته است.

Kitchen Tune-Up انواع مختلفی از مواد در و کشو را برای انتخاب به علاوه صدها رنگ و سبک ارائه می دهد. اگر می خواهید کابینت های اضافی به آشپزخانه موجود خود اضافه کنید ، آن سرویس نیز موجود است. با استفاده از ابزار طراحی آنلاین این شرکت ، می توانید نگاهی کوتاه به ظاهر آشپزخانه خود داشته باشید.

Kitchen Tune-Up برنامه های مختلف به روزرسانی آشپزخانه را متناسب با آشپزخانه و بودجه شما ارائه می دهد. شما می توانید با پر کردن فرم تخمین در وب سایت شرکت یا تماس با محل تنظیم محلی آشپزخانه ، پیشنهاد رایگان و سفارشی خود را دریافت کنید. به طور متوسط ​​، شرکت برای انجام یک پروژه ساخت کابینت حدود پنج روز به طول می انجامد.

حسام نورعلی زاده بازدید : 49 جمعه 01 مرداد 1400 نظرات (0)

دستگیره کابینت مشکی

دسته های کابینت مشکی و دستگیره های کشو
در اینجا طیف گسترده ای از دستگیره های مشکی را از Beslag Design پیدا خواهید کرد. ما دستگیره های آشپزخانه در مواد و اشکال مختلف مانند دسته های چدن ، چوب ، روی ، چرم ، فولاد و آلومینیوم داریم. دستگیره های سیاه یک کارت ایمن در داخل کشور هستند ، هرگز منسوخ نمی شوند. احیای مبلمان قدیمی که فکر می کنید ساخته شده اند آسان است ، با جزئیات کوچکی مانند دسته های سیاه ، یک مبلمان کاملا جدید به دست می آورید. این جزئیات است که فضای داخلی و کل یک اتاق را می سازد. دسته های مشکی ما مطابق با آخرین روند طراحی شده اند ، اما هنوز هم به طور کلاسیک شیک هستند. آیا ترجیح می دهید دسته های کلاسیک ، بی انتها ، روستایی ، کمی محکم تر یا مدرن داشته باشید؟ ما طیف گسترده ای برای پاسخگویی به نیازهای خاص شما داریم. دسته های ما را با دستگیره های کابینت مشکی شیک و مدرن مطابقت دهید تا جلوه ای هیجان انگیز و ظاهری یکدست داشته باشید.

حسام نورعلی زاده بازدید : 49 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

دستگیره سرامیکی کابینت آشپزخانه بارتو
دستگیره کابینت سرامیکی برای سازگاری و ایجاد هارمونی بین مبلمان وکابینت های شما، ساخته شده از مرغوب ترین مواد اولیه و با گارانتی معتبر عرضه می شوند، یکی از بهترین گزینه ها برای مبلمان خانه و محل کار شماست.این دستگیره ها که با استفاده از بروز ترین روش ها تولید و عرضه میشوند و سطح رویین سرامیکی و چینی دستگیره با کیفیت عالی می باشند که در مقابل ضربه های وارده بسیار مقاوم می باشد.به همین خاطر احتمال شکستن،شل شدن یا در رفته گی و زنگ زدگی که می تواند در طول زمان اتفاق بیفتد بسیار کاهش یافته است. به این ترتیب میتوان سالهای زیادی از آنها استفاده کرد و به راحتی با یک دستمال نم دار تمیز می شوند اما برای جلوگیری از خرابی لاک و آبکاری دستگیره های سرامیکی بهتر است از برخورد با مواد شوینده و سفید کننده پرهیز گردد.
آنچه در هنگام خرید دستگیره سرامیکی کابینت باید بدانید
1-شما باید فاصله بین سوراخ ها را اندازه بگیرید ، باید با توجه به این فاصله در مورد اندازه دستگیره سرامیکی کابینت تصمیم بگیرید و آن را خریداری کنید.
2-شما باید پیچ ​​ها را با توجه به ضخامت نئوپان و یا صفحه mdf خریداری شده خریداری کنید.
3-باید اطلاعات دقیق در مورد ضخامت ، ارتفاع ، طول و عرض را بدست آورید. این اطلاعات در سایت ما نیز کاملاً موجود است.
4-باید نظافت دستگیره سرامیکی کابینت را با دقت انجام دهید. به عنوان مثال ، نباید با مواد شیمیایی در تماس باشند
همچنین ، ممکن است هنگام خرید دستگیره سرامیکی کابینت ، کدام مارک خریداری کنید. بدین منظور دستگیره سرامیکی کابینت بسیاری از مارک ها در سایت ما به فروش می رسد. با انتخاب مارک مورد نظر خود می توانید محصولات آن مارک را لیست کنید. در هنگام خرید ، جدا از جزئیات نام تجاری ، اطلاعات قیمت نیز مهم است.
دستگیره های سرامیکی کابینت و کمد، فروشگاه بارتو با توجه و تاکید بر ویژگی های نظیر زیبایی ، کارایی و ماندگاری تولید و عرضه شده اند و میتوان سالیان سال ازآنها به راحتی استفاده نمود.پایه ها و کناره های دستگیره سرامیکی از آلیاژ های مس ، آلومینیوم و زاماک ساخته شده اند که در مقابل رطوبت مقاول و ضد زنگ می باشند و تمیز کردن آنها بسیار راحت و آسان است. در فروشگاه بارتویراق مجموعه ای از مدل های دستگیره های سرامیکی موجود می باشد که برای هر سلیقه ای  دستگیره مناسب  خود را دارا می باشد.دستگیره های سرامیکی  مناسب برای سبک های ممبران ، کلاسیک، انزو و نئوکلاسیک می باشد. و در تمامی مراحل تولید و فروش کیفیت محصولات به خوبی کنترل می شود.

حسام نورعلی زاده بازدید : 52 سه شنبه 29 تیر 1400 نظرات (0)

دستگیره لوکس و مدرن کابینت بارتو

شما برای خرید دستگیره کابینت مدرن ،مکان درستی آمده اید:

از بین صدها دستگیره کابینت موجود در بارتویراق به جستوجو بپردازید، پیشنهاد بارتو به شما خرید از برترین برند های تولیدی کشور می باشد تا خیالی آسوده داشته باشید. محصولاتی که تحت گارانتی بارتو یراق به شما عرضه میگردد، برند هایی همچون نایس، سه آ پلاس، برنزاستیل، ملونی و همچنین تولیدی بارتویراق برای شماست، که فرقی ندارد که سبک شما چه نوعی است خواه کاملا سنتی و کلاسیک و یا نئوکلاسیک، و شاید هم سبکی کاملا مدرن و امروزی، وظیفه ما گرد آوری با کیفیت ترین محصولات موجود بازار برای شماست.

فروشگاه دستگیره کابینت بارتو، عرضه کننده مدرن ترین دستگیره های کابینت و یراق الات کابینت می باشد.دستگیره مدرن همان طور که از نامش پیداست سبک طراحی امروزی تر و مدرن تر را شامل می شود.که استفاده از این دستگیره ها به عنوان دستگیره کابینت،کمد و کشو ها زیبایی خاصی به منزل و آشپزخانه شما می دهد.

وقتی نوبت به طراحی داخلی لاکچری منزل می رسد، باید هر جنبه کار مورد توجه و بررسی قرار گیرد، یراق آلات و دستگیره مابینت نیز این قاعده مستثنی نیست. در این نوشته راهنمایی برای انتخاب دستگیره کابینت به همراه یراق آلات کابینت مناسب برای این نوع طراحی ارائه شده است.

حسام نورعلی زاده بازدید : 27 یکشنبه 27 تیر 1400 نظرات (0)

دستگیره کابینت طلایی و درب بارتو

رنگ طلایی که از فلز گرانبهای طلا نامگذاری شده است ، رنگ تجمل ، لاکچری ، موفقیت و پیروزی است. این رنگ رابطه نزدیکی با، ثروت،سلطنت و البته پول دارد. رنگ طلایی همچنین بسته به نوع استفاده و رنگ هایی که شما با آن ترکیب می کنید ، می تواند محیطی دوستانه و همچنین کودکانه نیز ایجاد کنید. کد رنگ برای طلایی # FFD700 است.

دستگیره طلایی کابینت که جز موارد پرطرفدار در بینت دسته های کابینتی محسوب می شود، به خوبی در با کابینت های مختلف از لحاظ رنگ مخصوصا با کابینت های سفید و روشن ترکیب می شود و زیبایی منحصر به فردی به مزل و آشپزخانه شما می بخشد.

بارتویراق به عنوان یکی از تخصصی ترین مارکت های دستگیره در ایران مجموعه ای از دستگیره کابینت در رنگ های طلای، طلایی براق و طلایی مات برای شما گرد آورده است تا از میان محصولات متنوع موجود بتوانید انتخابی شایسته داشته باشید.

حسام نورعلی زاده بازدید : 21 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

دستگیره کابینت

قیمت کابینت آشپزخانه ممبران
قیمت آشپزخانه ممبران آنقدرها که فکر می کنید بالا نیست. قیمت ها بسته به ماهیت شغل متفاوت است. اگر یک میز آشپزخانه گرانیتی خوب انتخاب کنید ، ممکن است هزینه آشپزخانه شما 3000 TL افزایش یابد. با یک میز پیشخوان چیمستون می توانید قیمت را پایین بیاورید. اگر به جای دستگیره های چینی یا استیل بر دستگیره های آلومینیومی اصرار داشته باشید ، قیمت ها تا هزاران دلار نوسان می کنند. ما به عنوان آشپزخانه بشیکتاش فقط از مشتریان خود می پرسیم: "آیا شما یک آشپزخانه ممبران اقتصادی می خواهید ، یا یک آشپزخانه غشایی با شکوه با مواد درجه یک می خواهید؟" با توجه به پاسخ ، ما می توانیم هزاران لیر تخفیف در قیمت ایجاد کنیم.

اگر مدل آشپزخانه ممبران ارزان و درجه یک می خواهید ، می توانید از طریق ایمیل ، تلفن یا watsapp با ما در ارتباط باشید و ابعاد خود را مشخص کنید ، ما در اسرع وقت یک تیم اکتشاف رایگان را ارسال می کنیم و بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهیم. ما کابینت های آشپزخانه غشایی شما را در اسرع وقت مونتاژ کرده و در آشپزخانه خود نصب می کنیم.

می توانید از طریق شماره 0505 867 23 05 با ما تماس بگیرید یا اندازه گیری های خود را از طریق پست الکترونیکی infobesiktas Mutfak.com ارسال کنید.

قیمت کابینت آشپزخانه ممبران
قیمت آشپزخانه ممبران آنقدرها که فکر می کنید بالا نیست. قیمت ها بسته به ماهیت شغل متفاوت است. اگر یک میز آشپزخانه گرانیتی خوب انتخاب کنید ، ممکن است هزینه آشپزخانه شما 3000 TL افزایش یابد. با یک میز پیشخوان چیمستون می توانید قیمت را پایین بیاورید. اگر به جای دستگیره های چینی یا استیل بر دستگیره های آلومینیومی اصرار داشته باشید ، قیمت ها تا هزاران دلار نوسان می کنند. ما به عنوان آشپزخانه بشیکتاش فقط از مشتریان خود می پرسیم: "آیا شما یک آشپزخانه ممبران اقتصادی می خواهید ، یا یک آشپزخانه غشایی با شکوه با مواد درجه یک می خواهید؟" با توجه به پاسخ ، ما می توانیم هزاران لیر تخفیف در قیمت ایجاد کنیم.

اگر مدل آشپزخانه ممبران ارزان و درجه یک می خواهید ، می توانید از طریق ایمیل ، تلفن یا watsapp با ما در ارتباط باشید و ابعاد خود را مشخص کنید ، ما در اسرع وقت یک تیم اکتشاف رایگان را ارسال می کنیم و بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهیم. ما کابینت های آشپزخانه غشایی شما را در اسرع وقت مونتاژ کرده و در آشپزخانه خود نصب می کنیم.

می توانید از طریق شماره 0505 867 23 05 با ما تماس بگیرید یا اندازه گیری های خود را از طریق پست الکترونیکی infobesiktas Mutfak.com ارسال کنید.

حسام نورعلی زاده بازدید : 25 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (0)

دستگیره کابینت

کابینت آشپزخانه ممبران امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل های کابینت های آشپزخانه است. حتی می توان گفت که پیشرو صنعت آشپزخانه است. دلیل این امر تنوع بالای رنگ ها و پوشش های رویین کابینت می باشد. حتماً آشپزخانه هایی را در خانه دوست یا همسایه خود دیده اید که دارای طرحی بوده که قبلاً با آن روبرو نشده اید که دارای نقش و نگارهای پیچیده  طرح های  مقعر و برآمده بوده است، درسته شما با کابینت آشپزخانه ممبران روبرو شده اید. روکش های ممبران از چنان ویژگی هایی برخوردار هستند که هرگز از مد نمی افتن. زیرا تقریباً همه ی ویژگی های انواع کابینت آشپزخانه را در خود جمع آوری کرده اند. از آنجایی که این پوشش رویین آن تا انتهای گوشه ها ادامه دارد ، می توان آن را به عنوان بادوام ترین مدل در بین کابینت های آشپزخانه در نظر گرفت زیرا اجازه ورود هوا از گوشه های نوار را نمی دهد.

membran-mutfak-dolaplari-dogal

صفحه های ممبران شهرت خود را مدیون تنوع رنگ و پوشش دهی کامل آن است.

صفحه های کابینت ممبران به خاطر پوشش پی وی سی قویی که دارد ، در برابر اشعه ماورا بنفش ، مواد شیمیایی تمیز کننده ، خراش و رطوبت مقاوم است. شما می توانید با کمک پنل های کابینتی ممبران آشپزخانه های خود را در طرح های  کانتری ، کلاسیک ، مدرن و یا نئوکلاسیک طراحی کنید. این نوع پنل یکی از بهترین مدل های صفحه کابینتی در کشور ما است. شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به طراحی آشپزخانه ممبران را در نوشته زیر بیابید ، همچینین می توانید برای تکمیل کابینت های خود از دستگیره های موجود در فروشگاه بارتو بهره مند شوید.

مشاهده کنید
راهنمای دکوراسیون منزل فنگ شویی: برای پول ، سلامتی و عشق!

 

دستگیره کابینت ممبران

قیمت کابینت آشپزخانه ممبران

قیمت آشپزخانه ممبران آنقدرها که فکر می کنید بالا نیست. قیمت ها بسته به ماهیت کار متفاوت است. اگر یک میز آشپزخانه گرانیتی خوب انتخاب کنید ، ممکن است هزینه آشپزخانه شما تا چندملیون افزایش یابد. با یک میز پیشخوان معمولی می توانید قیمت را پایین بیاورید. اگر به جای دستگیره های چینی یا استیل از دستگیره های آلومینیومی استفاده کنید به مراتب قیمت تمام شده کمتری خواهید داشت.

 

 

 

همه چیز درباره کابینت های آشپزخانه ممبران

آشپزخانه ممبران چیست؟

صفحه های کابینتی ممبران در حالت غیر قابل باوری  در بین کاربران و طراحان بسیار محبوب هستن دلیل این امر همان طور که قبلا اشاره کردیم تنوع بالای رنگ می باشد.درهمه پنل ها و صفحه های کابینتی از یک لایه پی وی سی فشرده بروی صفحه استفاده می شود، اما سطح پی وی سی منحصر به فرد ممبران، برخلاف سایر پوشش ها ، گوشه های نوار را کاملاً پوشانده می شود بنابراین ، نفوذ رطوبت، گرما و میکروب ها به داخل درب غیرممکن می شود. به همین دلیل است که، مدل های آشپزخانه ممبران با سایر نوع مدل های کابینتی متفاوت است.

دستگیره کابینت ممبران

مزایای کابینت آشپزخانه ممبران چیست؟

  • گسترده ترین تنوع رنگ و بیشترین مدلهای طراحی.
  • به لطف ساختار PVC که گوشه های باند را پوشش می دهد، ماندگاری بالایی دارد.
  • آشپزخانه های کلاسیک و مدرن را می توان با صفحه های ممبران طراحی کرد.
  • به راحتی تمیز می شود. همچنین در برابر عوامل تمیز کننده شیمیایی مقاوم است.
  • پوشاندن آن روی نئوپان به جای MDF میتواند یک گزینه اقتصادی و با صرفه برای کابینت ها باشد که از نظر ظاهری هیچ تفاوتی ندارد.
  • طراحی های برجسته یا فرورفته و کنده کاری شده را می توان بروی پنل های ممبران پیاده کرد.

membran mutfak dolaplari 06

مواردی که هنگام سفارش کابینت آشپزخانه ممبران باید در نظر بگیرید

همان طور که اشاره کردیم در کشور ما کابینت های ممبران جزء گزینه های اول کاربران در سفارش کابینت می باشد دلیل این امر نیز تنوع بالای رنگ و طرح می باشد. همچنین با توجه به بوجه و هر وضعیت اقتصادی می شود آشپزخانه های ممبران طراحی کرد. ولی باید در سفارش کابینت ممبران به مواردی نیز توجه کرد.

  1. طراح خود را به خوبی انتخاب کنید: کابینت کار و یا طراح آشپزخانه و یا محل کار خود را به خوبی انتخاب کنید. یک طراح واجد شرایط از هزینه خود چشم پوشی می کند و ممبران درجه یک را برای کار شما ترجیح می دهد. روکش های ممبران با کیفیت متفاوتی در بازار وجود دارد ممکن است در اول کار تفاوت چندانی از نظر ظاهری نداشته باشند ولی به مررو زمان تفاوت ها آشکار می شود.
  2. به استاد کار یا کابینت کار خود که در حال مونتاژ کابینت های آشپزخانه ممبران شما است ، توصیه کنید که از چسب مخصوص کابینت ممبران(به مقدار زیاد) استفاده کند.
  3. توجه به برند تولیدی صفحه های کابینت ممبران یک امر واجب است به طوریکه استفاده از محصولات تولیدی های مطرح این صنعت شما را از هزینه های اضافی مبررا خواهد کرد.
  4. و دقت به این نکته که استفاده از دستگیره کابینت در طرح های سرامیکی، مدرن و یا کلاسیک موجود در فروشگاه بارتو با توجه با نوع طراحی شما یک پایان دهنده عالی برای کار شما خواهد بود.
مشاهده کنید
40 فکر بکر برای کابینت های خاکستری

آشپزخانه ممبران یا آشپزخانه هایگلاس؟

مدل های کابینت آشپزخانه ممبران در حال حاضر پرکاربردترین نوع کابینت آشپزخانه در جهان هستند. ما دلایل این امر را در بالا ذکر کردیم.نزدیک ترین رقیب کابینت ممبران کابینت هایگلاس می باشد. اما تنوع رنگی کابینت ممبران به خصوص در تن رنگی چوبی بسیار فراتر از کابینت های هایگلاس می باشد، درسته کابینت هایگلاس نیز تنوع رنگی چوبی دارد ولی در چند مورد خلاصه می شود اما تنوع رنگی کابینت ممبران در رنگ های چوبی بسیار زیاد است، رنگ های چوبی درخت های گردو، راش،گل رز، بلوط ار تنوع رنگی ممبران می باشد.

چگونه می توان کابینت های ممبران را تمیز کرد؟

تمیز کردن کابینت ها و پوشش های ممبران از آن که فکر می کنید بسیار راحت می باشد. توصیه ما استفاده ازیک پارچه نخی به همراه آب پرم می باشد ، استفاده از مواد شوینده و سفید کننده توصیه نمی شود.

ممبران ها انواع مختلفی دارند که توصیه می شود برای تمیز کردن آن ها از آب گرم و پارچه نخی استفاده گردد.

حسام نورعلی زاده بازدید : 27 دوشنبه 31 خرداد 1400 نظرات (0)

کابینت ممبران

کابینت ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل های کابینت های آشپزخانه است. حتی می توان گفت که پیشرو صنعت آشپزخانه است. دلیل این امر تنوع بالای رنگ ها و پوشش های رویین کابینت می باشد. حتماً آشپزخانه هایی را در خانه دوست یا همسایه خود دیده اید که دارای طرحی بوده که قبلاً با آن روبرو نشده اید که دارای نقش و نگارهای پیچیده  طرح های  مقعر و برآمده بوده است، درسته شما با کابینت آشپزخانه ممبران روبرو شده اید. روکش های ممبران از چنان ویژگی هایی برخوردار هستند که هرگز از مد نمی افتن. زیرا تقریباً همه ی ویژگی های انواع کابینت آشپزخانه را در خود جمع آوری کرده اند. از آنجایی که این پوشش رویین آن تا انتهای گوشه ها ادامه دارد ، می توان آن را به عنوان بادوام ترین مدل در بین کابینت های آشپزخانه در نظر گرفت زیرا اجازه ورود هوا از گوشه های نوار را نمی دهد.

حسام نورعلی زاده بازدید : 30 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)

دستگیره سرامیکی کابینت آشپزخانه

قفل های مبلمان چینی
اگر به دنبال کابینت های چینی هستید و به کابینت های چینی نیاز دارید ، دریغ نکنید برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید. اگر از جزئیات اندازه سیستم ما اطلاع ندارید ، می توانید اندازه دقیق محصول را مشخص کنید. اگر لازم است خودتان این کار را انجام دهید ، هودهای مبلمان را از مدل های هود چینی در ساختمان سیستم ما بخرید. با فیلترهایی که می خواهید از طریق سیستم ما فیلتر کنید می توانید صفحات را به کابینت چینی خود اضافه کنید.

انتخاب رنگ خمیر چینی
این رنگ بدن است که اندازه یک محصول را با اندازه یک محصول ترکیب می کند. لیست محصولات شما در اینجا لیست شده است ، می توانید آن را بفروشید. نوارهای کروم مسی ، عتیقه زرد ، قهوه ای مشکی ، مش مات ، کروم موجود است. شما به یکباره به چندین جزئیات نیاز دارید و به یکباره به چندین جزئیات نیاز دارید. باید توجه داشته باشید که هنگام سفارش کیک چینی از سیستم ما عجله نکنید.

دستگیره سرامیکی کابینت آشپزخانه


نکات جام چینی
در سیستم ما ؛ از گلدان های سرامیکی می توان برای کابینت های گل ، گلدان های چینی چینی ، ظروف سرامیکی استفاده کرد. حتی اگر یک زن و شوهر باشید ، این جفت ها را با قیمت بسیار کمی پیدا نخواهید کرد. کابینت چینی برای مبلمان سیار نقش مهمی دارد. زیرا همه گلدان های چینی برای انواع مبلمان مناسب هستند. از اینجا می توانید نوعی را که می خواهید برای محتوای تلفن همراه خود استفاده کنید ، انتخاب کنید. از اتاق نشیمن ، حمام ، اتاق خواب ، مهد کودک یا آشپزخانه های دیگر استفاده نکنید ، حتی اگر سینک ظرفشویی ندارید.

دستگیره سرامیکی کابینت آشپزخانه


انتخاب لکه پرده پرسلن
مسئله مهم دیگری که از دستگیره سود می برد کارگر است. این مقدار کمی از محتوا در سیستم ما است. ما اورسرنک خواهیم بود. برای لیوان های چینی می توانید زاویه ها را بین 128 میلی متر ، 96 میلی متر ، 160 میلی متر ، 064 میلی متر تنظیم کنید. حداکثر قطر 128 میلی متر است.

دستگیره سرامیکی کابینت آشپزخانه


آنچه باید درباره خمیر پرسلان بدانید
1- وقتی به فاصله بین طعم دهنده ها احتیاج دارید ، نباید ظرف چینی را در این فاصله بفروشید ، اما نباید.
2-اصلاً نباید آلمانی بخوانید.
3-شما از جزئیاتی مانند سن ، قد ، طول و عرض اطلاع نخواهید داشت. این اطلاعات را می توانید در وب سایت ما پیدا کنید.
4- باید تمیزکاری دقیق فنجان های چینی را انجام دهیم. به عنوان مثال ، شما نیازی به تغییر ماده شیمیایی ندارید.
همچنین ، کدام مارک لیوان چینی با آویز ساتن می تواند مهم باشد. به همین دلیل می توانید در سیستم ما لحیم چینی درست کنید. نام تجاری شما محصولات برند شما را لیست می کند. اطلاعات سهام در جزئیات نام تجاری ، آپنه و آپنه است. بودجه هرکس متفاوت است. مقدار پول موجود در طرح تفاوت در فروش محصول برای فروش در ساختمان ایجاد می کند.

حسام نورعلی زاده بازدید : 32 پنجشنبه 20 خرداد 1400 نظرات (0)

دستگیره کابینت سرامیکی

آنچه در هنگام خرید دستگیره های چینی باید بدانید
1-شما باید فاصله بین سوراخ ها را اندازه بگیرید ، باید با توجه به این فاصله در مورد اندازه دسته چینی تصمیم بگیرید و آن را خریداری کنید.
2-شما باید پیچ ​​ها را با توجه به ضخامت نئوپان خریداری شده خریداری کنید.
3-باید اطلاعات دقیق در مورد ضخامت ، ارتفاع ، طول و عرض را بدست آورید. این اطلاعات در سایت ما نیز کاملاً موجود است.
4-باید نظافت دسته های چینی را با دقت انجام دهید. به عنوان مثال ، نباید مواد شیمیایی را لمس کرد.
همچنین ، ممکن است هنگام خرید دستگیره های چینی ، کدام مارک خریداری کنید. بدین منظور دستگیره های چینی بسیاری از مارک ها در سایت ما به فروش می رسد. با انتخاب مارک مورد نظر خود می توانید محصولات آن مارک را لیست کنید. در هنگام خرید ، جدا از جزئیات نام تجاری ، اطلاعات قیمت نیز مهم است. بودجه هرکس متفاوت است. مبلغی که وی قصد دارد برای محصولی که خریداری خواهد کرد بدهد نیز متفاوت خواهد بود.

https://bartu.ir/product-category/cabinet-handles/ceramic-handle/

حسام نورعلی زاده بازدید : 27 پنجشنبه 06 خرداد 1400 نظرات (0)

دوره های تاریخ معماری و سبک های معماری از A تا Z. تقویم تاریخ معماری و مهمترین سبک های معماری. در اینجا خلاصه ای از تاریخ معماری جهان از ماقبل تاریخ تا امروز آورده شده است .

معماری سابقه ای خاموش از فرهنگ سازنده آن است. سازه های معماری ، که مهمترین شاخص های تمدن هستند ، نمادهای ارزش ها و اعتقادات اجتماعی هستند. برای شناخت هر دوره یا فرهنگی ، شناخت تاریخ و هنر آن دوره ضروری است. معماری نوعی ارتباط غیرکلامی از ارتباط است که در آن تاریخ و هنر به هم می رسند.

گرچه تجربه معماری تا حد زیادی بر اساس عادت فیزیکی و زیبایی شناختی بنا شده است ، اما برای تجربه واقعی یک ساختمان ، لازم است که از ساختار ، تاریخچه و مفهوم ساختمان دانش داشته باشید. در این مقاله ، ما روند توسعه سازه های معماری از کلبه های چوبی یک طبقه تا برج های فولادی را در نتیجه ایده ها و تکنیک های ساخت و ساز در طول قرن ها توضیح داده ایم. در اینجا دوره های تاریخی معماری از ماقبل تاریخ تا به امروز و سبک های معماری از A تا Z آورده شده است:


ملت های بزرگ زندگی نامه خود را در سه کتاب می نویسند - کتاب اعمال خود ، کتاب الفاظ و کتاب هنرهایشان. یکی از این کتابها قابل درک نیست مگر اینکه دو کتاب دیگر خوانده شود. اما قابل اطمینان ترین این سه مورد آخر است.

جان راسکین
فهرست
تاریخچه معماری ماقبل تاریخ (11،600 سال قبل از میلاد - 3500 سال قبل از میلاد)

استون هنج ، ca. 3100 سال قبل از میلاد - 2200 سال قبل از میلاد ویلتشر ، انگلیس
تاریخچه معماری به دوران سنگ صیقلی برمی گردد. مردم ماقبل تاریخ شروع به ایجاد اولین محصولات معماری برای جوامع مستقر خود کردند. قدیمی ترین جامعه ساختمانی شناخته شده در جهان Göbekli Tepe در Urfa ، ترکیه است. (حدود 11،600 سال قبل از میلاد). در حالی که اروپاییان عصر نوسنگی در حال ساخت بناهایی با قاب های چوبی و دیوارهای ساخته شده از شاخه های درخت و گچ بری با گل بودند ، اولین ساختمان ها و شهرهای ترکیه و خاورمیانه از خشت ساخته شده اند.


 
ساختمانهای اول عمدتا برای حفاظت و نگهداری مواد غذایی بودند. با این حال ، مردم آن زمان همچنین بناهایی خلق کردند که شامل مقبره ها و سایر بناهای تشریفاتی است. دایره ها و منهیرها یا ردیف های مگالیتس که به سمت بالا برافراشته می شوند از سنگ ساخته شده اند. نمونه های مختلفی از این سازه های معماری هنوز پابرجا هستند ، مانند بنای یادبود استون هنج (حدود 3000 - 2000 قبل از میلاد ، انگلیس). اگرچه هدف این بناهای تاریخی دقیقاً مشخص نیست ، اما بیانگر تمایل بشر برای تغییر طبیعت در مقیاس وسیع و به جا گذاشتن آثاری غیرقابل حذف از وجود آنها است.

معماری همان چیزی است که طبیعت قادر به انجام آن نیست.

لویی کان
ویژگی های برجسته معماری دوره پیش از تاریخ به شرح زیر است:


 
خانه های یک خانواده ، انبارها و خانه های مشترک ساخته شده است.
اولین ساختمان ها از مواد طبیعی مانند چوب ، خاک رس و خشت ساخته شده اند.
از صفحات سنگی یک تکه برای نشان دادن مقبره ها و نشانه ها استفاده می شد.
معماری مصر باستان (حدود 3050 قبل از میلاد - 900 قبل از میلاد)

اهرام بزرگ ، 2550 قبل از میلاد ، جیزه ، مصر
مصر (3100-2040 قبل از میلاد) ، اولین تمدن بزرگی که در حوضه مدیترانه ظهور کرد ، زبان نوشتاری ، مذهبی و طبقه حاکم دودمان خود را داشت. پایتخت ، ممفیس ، یکی از مراکز شلوغی بود که در امتداد رود نیل صف کشیده بودند. این ساختمان ها از آجرهای گلی و چوبی خشک شده ساخته شده اند. فرعون های اولیه در مستابا ، سازه های یک طبقه آجری با اتاق های مدفون در زیر ، دفن شدند.

روش دفن طبقه حاکم در مستابا با ساخت هرم پلکانی برای فرعون زوسر در حدود 2630 قبل از میلاد تغییر کرد. معمار ایمهوتپ نه تنها اولین هرم بزرگ مصر را ساخت ، بلکه برای اولین بار از سنگ به عنوان مصالح ساختمانی استفاده کرد. ایمهوتپ آنقدر موفق بود که بعداً به عنوان خدای بزرگ معرفی شد. تخصص مصر در زمینه سنگ همچنین تأثیر بسزایی در معماری بعدی یونان داشت.


 
نمونه های معروف معماری هرم مصر ، هرم پلکانی زوسر (2630 قبل از میلاد) و هرم بزرگ در جیزه (2550 قبل از میلاد) است که توسط ایمهوتپ ، یکی از بزرگترین معماران جهان باستان طراحی شده است. بعداً ، در زمان پادشاهی میانه و اواخر (300-2040 قبل از میلاد) ، مصری ها مجموعه ای از کاخ ها را در کارناک ساختند ، مانند معبد آمون (1530-323 قبل از میلاد). این سازه ها با آثار هنری مختلفی تزئین شده اند که تعداد کمی از آنها زنده مانده اند و خدایان ، حکام و حیوانات نمادین را به همراه کتیبه های هیروگلیفی منحصر به فرد مصر با استفاده از نقاشی های دیواری ، مجسمه ها و فلزات به تصویر می کشند.

تحولات در دوره تاریخ معماری مصر به شرح زیر است:


 
اولین معمار شناخته شده تاریخ ، ایمهوتپ ، اولین هرم را در سقاره ساخت.
استون به عنوان مصالح ساختمانی جای خشت را گرفت.
شهرهای مردگان متعلق به طبقات حاکم ساخته شد.
معماری سومری / معماری بین النهرین (حدود 3200 سال قبل از میلاد - 330 سال قبل از میلاد)

Ur Ziggurat، c. 2113-2096 قبل از میلاد ، عراق
در حالی که مصریان شهرهایی را در رود نیل تأسیس می کردند ، تمدن شهری دیگری در منطقه بین رودخانه های دجله و فرات در عراق امروز در حال توسعه بود. فرهنگ سومری در این منطقه موسوم به بین النهرین گسترش و گسترش یافت. سومری ها کشاورزی را توسعه دادند و یک زبان نوشتاری پیدا کردند که در لوح های سفالی حک شده است. شهرهای آنها عمدتا از ساختمانهای خشتی تشکیل شده بود. خاک رس مرطوب به صورت قالب های چوبی درآمده و در معرض آفتاب خشک می شود. بعداً ، هنگامی که سومری ها شروع به پخت آجر در کوره کردند ، مصالح ساختمانی سخت تر و با دوام تر به وجود آمد. برای دستیابی به رنگ های روشن ، لعاب های رنگی به آجر اضافه شدند.

شهرهای بین النهرین به عنوان زیگورات نامگذاری شده اند.

https://bartu.ir/blog

..

حسام نورعلی زاده بازدید : 30 یکشنبه 02 خرداد 1400 نظرات (0)

آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی

یک آشپزخانه کوچک ، با وجود اندازه کوچک ، هنوز هم می تواند شخصیت و سبک بزرگی داشته باشد. از کابینت های روشن گرفته تا لهجه های مدرن چوب ، وسایل روشنایی جسورانه و وسایل ساده ، تأثیر آشپزخانه بزرگی در اندازه کوچک شده آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی (که خوشبختانه شما برای تمیز کردن کمتر معنی می کنید) به دست می آورید. این که آیا شما یک خانه کوچک خود را طراحی می کنید یا فقط نمی توانید در مقابل نگاهی اجمالی از آن مقاومت کنید ، این آشپزخانه های کوچک خانه به شما الهام می دهند که چه کوچک و چه کوچک ، به فضای خود عملکرد ، سبک و ذخیره سازی هوشمند اضافه کنید.

01
از 15
کابینت های دو رنگ
آشپزخانه کوچک خانگی با نورگیرها و کابینت های دو رنگ

@ westcoastinyhome / اینستاگرام
نورگیرها از طریقwestcoastinyhome این آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی را با نور طبیعی غرق در کابینت های دو رنگ زیبا می کنند. با لمس های متفکرانه مانند قفسه های شناور چوبی ، صفحات میز سفید مرمر ، جلد آلبوم های قاب دار و گل های خشک هرگز نمی توانید اشتباه کنید.https://bartu.ir/pink-kitchen-design-ideas-inspiration/

https://bartu.ir/pink-kitchen-design-ideas-inspiration/


02
از 15
کاشی کامل دیواری مترو
آشپزخانه کوچک خانگی با کاشی مترو سبز و گلوله سفید
 @ butikevlersapanca / اینستاگرام
کاشی مترو سفید ممکن است یک انتخاب بی انتها باشد ، اما این کاشی سبز عمیق که با گلوله سفید جبران می شود ، پیچیدگی و غنای فضای کمی را به ارمغان می آورد. این آشپزخانه خانگی کوچک ازbutikevlersapanca ، لهجه های روستایی مانند لیوان های آویز و سقف آویز کشتی را با لمس های بلند مانند شیرآلات طلا و سخت افزار مات مخلوط می کند.

03
از 15
شیک و دنج
آشپزخانه کوچک خانه با کابینت های آبی روشن و سخت افزار چرمی
 @ pumphreyandweston / اینستاگرام
کابینت های شاد در این آشپزخانه کوچک خانگی احساس آبی را به شما می دهد - اما فقط به بهترین شکل. دنج و جذاب با لمس های شیک مانند حلق آویز لامپ های ادیسون و زبانه های کششی چرمی روی کابینت ها (و آن اجاق گاز شگفت انگیز سوزاندن چوب) ، این فضای جذاب و مطبوع توسطpumphreyandweston مستقر در کورنوال باعث می شود که فقط با نگاه کردن به آن آرامش بیشتری داشته باشید.

04
از 15
یک آشپزخانه کوچک با وسایل کاملاً بزرگ
آشپزخانه ای کوچک با وسایل کاملاً بزرگ
 سازندگان خانه های کوچک
این آشپزخانه رویایی از شرکت Tiny Home Builders دارای فضای ذخیره سازی فراوان و یک سینک ظرفشویی و یخچال بزرگ است. سقف چوب آبشار یک نقطه کانونی شگفت انگیز است ، و فضا ثابت می کند چیزی به عنوان گیاهان زیاد وجود ندارد ، به ویژه هنگامی که فضایی مانند این آشپزخانه پر از نور طبیعی است.

05
از 15
حساسیت اسکاندیناویایی با مدرن قرن میانه روبرو می شود
آشپزخانه خانگی کوچک و مینیمالیستی مدرن در اواسط قرن
 کلاین زنده
معماری دانمارکی با زندگی کوچک در این آشپزخانه ساده از کلاین دیدار می کند. وقتی هر اینچ از آن با دقت طراحی شده باشد تا فرم و عملکرد داشته باشد ، دیگر نیازی به یک فضا ندارید. کابینت های صفحه تخت تمیز و مدرن به نظر می رسند و آشپزخانه ساختاری محکم دارد که فضای قابل استفاده کف را بهینه می کند.

06
از 15
یک آشپزخانه کوچک و روشن
آشپزخانه کوچک خانه با لهجه های چوب تیره
 شرکت نعناع کوچک خانه
با اجاق گاز زیبا و اتاق مخصوص گوشه صبحانه دنج آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی ، وارد این آشپزخانه کوچک و خانه پر از شرکت Mint Tiny House شوید. زنگ های تیره چوب که با کمد سفید و دیوارهای کف دار جبران می شوند ، یک دوز گرمی شیک به همان اندازه که قابل استفاده است قابل استفاده است.

07
از 15
Shiplap Walls و پنجره های بزرگ
آشپزخانه خانگی کوچک و کوچک با کابینت های سفید
 Tay & McKay
لمس های متفکرانه مانند مدفوع آبی ناسازگار و چراغ نور چشمگیر اما بدون دردسر ، این خانه کوچک از Tay & Mckay را به فضایی جذاب تبدیل کرده است که با سبک مدرن اواسط قرن با مینیمالیسم اسکاندیناوی ازدواج می کند (و صحبت از ازدواج است  آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی، به همین دلیل طراحی و ساخته شده توسط تیم زن و شوهر ، تیلور و مایکللا). پنجره های بزرگ و بدون پنجره و درب شیشه ای باعث می شود فضا در معرض نور قرار بگیرد.

08
از 15
کابینت سبز با لهجه های چوبی
آشپزخانه کوچک خانگی با کابینت های سبز آووکادو
  زندگی کوچک و مدرن
ممکن است وسایل سبز آووکادو یکپارچه شده باشند اما آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی استفاده از این رنگ در کابینت ها به لطف ویژگی های دیگر فضا مدرن و غیرمنتظره است. این کابینت های رنگارنگ که هم با لمس های روستایی و هم صنعتی مانند سخت افزار مشکی مات و یک ظرفشویی عمیق کشاورز جابجا می شوند ، به این آشپزخانه کوچک و بسیار کاربردی خانه کوچک توسط Modern Tiny Living عمق و علاقه می بخشند.

به 9 از 15 زیر ادامه دهید.

09
از 15
یک آشپزخانه کوچک با کابینت های صفحه تخت
یک آشپزخانه خانگی کوچک با چوب سبک و خطوط تمیز
 ساخت ریز - خانه ریز تپه
هوای روشن و درخشان دو کلمه ای است که هنگام تماشای خانه کوچک تپه ای از ساخت کوچک ، به ذهن خطور می کند. تزئینات پنجره مشکی به آشپزخانه باز و بدون جمعیت پر از سهولت و ظرافت روزمره ، جلوه ای مدرن می بخشد. به جای سخت افزارهای سنتی ، کابینت با کشیدن دست ساخته شده است.

حسام نورعلی زاده بازدید : 29 یکشنبه 02 خرداد 1400 نظرات (0)

آن کابینت های آشپزخانه یا سرویس بهداشتی از بیرون بسیار زیبا به نظر می رسند ، اما ساختارهای داخلی آنها چطور؟ مهم است که از تخته خرده چوب ساخته شده اند یا از تخته سه لا؟


در کل جعبه های کابینت آشپزخانه و حمام که کاملاً از تخته سه لا ساخته شده محکم تر ، بادوام تر هستند و روکش آن بهتر از جعبه های کابینت تخته خرده چوب است. اگر همه فاکتورهای دیگر برابر باشد ، بهترین کابینت های تخته سه لا. اما با توجه به فاکتورهای دیگر از جمله هزینه و در دسترس بودن ، جعبه های کابینت تخته خرده چوب می تواند یک انتخاب عاقلانه باشد.


آناتومی کابینت ها
کابینت آشپزخانه و حمام را می توان به دو عنصر اصلی تقسیم کرد: جعبه و جلو. قطعات اضافی شامل پانل های جانبی ، استیل ، و ریل است.

جعبه های کابینت
جعبه ها قلب واقعی سیستم های کابینت هستند. جعبه ها نیز قابل تعویض هستند. به عنوان مثال یک تولید کننده کابینت ممکن است فقط یک کابینت پایه 36 اینچی ارائه دهد. اما مطابق با خواسته های طراحی شما ، ممکن است به تعداد جلوی در و کشو به این کابینت یک پایه متصل شود.


به عنوان مثال ، یک پایه کابینت آشپزخانه بدون در ، وسایل و پیشخوان یک جعبه است. کابینت دیواری آشپزخانه (نوعی کابینت آویزان از دیوار) فاقد وسایل و درها نیز یک جعبه است.


جبهه های کابینت
جبهه های کابینت موضوعی کاملاً متفاوت است. درها و جبهه های کشو صورت تزئینی روکش شده ای است که می بینید ، بخشی که بیشتر مردم به آن توجه دارند.


سبک های رایج جلویی Shaker و Slab و گونه های چوبی روکش دار محبوب گیلاس یا بلوط است. زیر این روکش چوب سخت یک پایه تخته سه لا وجود دارد.

پانل های جانبی ، Stiles و Rails
عناصر قابل تعویض دیگر صفحات تزئینی روکش دار هستند که به طور معمول با جبهه های روکش شده مطابقت دارند. برای کابینت های قاب دار ، استیل های عمودی در معرض (بخشهای عمودی) و ریل ها (بخشهای افقی) ممکن است روکش شوند یا ممکن است چوب سخت باشند.

تخته خرده چوب در مقابل کابینت تخته سه لا
جعبه های کابینت ساختاری هستند و بنابراین باید مستحکم باشند. و این همان جایی است که تخته خرده چوب و تخته سه لا بازی می کنند.

کابینت های تخته خرده چوب
طرفداران
ارزان

به طور گسترده ای پیدا شده است

اگر روکش در جای خود باقی بماند بیشتر پایدار است

منفی ها
توسط رطوبت آسیب دیده است

سنگین

می تواند در طول زمان تاب بخورد

تخته خرده چوب ، که تخته فیبر با تراکم متوسط ​​(MDF) نیز نامیده می شود ، تا زمانی که خشک بماند و تحت تنش بی دلیل نباشد ، پایدار خواهد بود.

تا زمانی که روکش شده باشد ، چه با چوب و چه از طریق ترمو فویل ، می تواند برای سالهای سال عملکرد خوبی داشته باشد. MDF اغلب با نام های مختلفی مانند چوب کامپوزیت ، تخته فیبر یا با نام تجاری Masonite نامگذاری می شود.

کابینت تخته سه لا
طرفداران
قوی

کمتر در معرض آسیب آب است

وزن سبک تر

منفی ها
گران تر

نوع تخته سه لا مورد استفاده در کابینت تخته سه لا مرکز خانه نیست که برای غلاف و پروژه های ساختمانی استفاده می شود. تخته سه لا در سطح کابینت اغلب دو برابر تعداد ورق ، لمینیت بهتر و پایان صاف تر است. این برش تمیز ، با خرد شدن یا آسیب دیدگی کمی دارد.

ضخامت تخته سه لا در سطح کابینت 3/4 اینچ است و اغلب از یک طرف با چوب ارزان قیمت ، مانند توس روکش می شود.

جعبه های کابینت تخته سه لا سبک تر از جعبه های تخته خرده چوب هستند. این امر نصب آنها را برای کابینت های دیواری ، جایی که نیاز به بالابر است ، آسان می کند.

هزینه های کابینت و در دسترس بودن
به طور کلی ، کابینت های ساخته شده از تخته خرده چوب نسبت به کاورهای ساخته شده با تخته سه لا قیمت کمتری خواهند داشت. از آنجا که ساخت تخته خرده چوب ارزان تر است ، جعبه های کابینت ساخته شده از این ماده تقریباً یک سوم ارزان تر از جعبه های تخته سه لا هستند.

جعبه های تخته خرده چوب کمی بیشتر در دسترس هستند زیرا این جعبه ها قفسه های خارج از قفسه هستند که در Lowe's ، Home Depot و IKEA یافت می شوند. در بیشتر مناطق یافتن جعبه های کابینت چند تایی که می توانید همان روز خریداری و به خانه بیاورید دشوار است.

اگر بعداً نیاز به تعمیر مجدد کابینت های خود داشته باشید ، کابینت های تخته سه لا کاندیداهای بهتری برای تغییر شکل از کابینت های تخته خرده چوب هستند.

تولید کنندگان کابینت و خرده فروشی
جعبه کابینت تخته سه لا
بسیاری از شرکت های آماده مونتاژ (RTA) فقط از تخته سه لا برای جعبه کابینت استفاده می کنند. در جعبه های تخته سه لا اغلب قفسه هایی ضخیم تر از کناره ها وجود دارد. مشخصات تولیدکننده را حتماً بررسی کنید تا مطمئن شوید از همه تخته سه لا استفاده کرده است.

فروشگاه کابینت RTA
فروشگاه RTA
پادشاهان کابینت آشپزخانه
جعبه های کابینت MDF
IKEA: تعهد IKEA به جعبه های کابینت MDF یکی از راه های ارزان نگه داشتن محصولات خود است. هیچ یک از کابینت های IKEA از تخته سه لا ساخته نشده است.
دپوی خانگی ، موجود: هر دو جعبه کابینت ارزان قیمت و موجود و جعبه های کابینت با مارک Hampton Bay همه از MDF ساخته شده اند.
Lowe's، In Stock: مارک تجاری آن ، Kitchen Classics ، از تخته خرده چوب برای جعبه های کابینت استفاده می کند.
جعبه های کابینت مخلوط تخته سه لا / ام دی اف
Kraftmaid: این شرکت محبوب کابینت از MDF برای جعبه های کابینت استفاده می کند. اما Kraftmaid همچنین دارای گزینه ای برای ساخت تخته سه لا به عنوان یک نسخه جدید با هزینه اضافی است.
27Estore: این خرده فروش آنلاین کابینت های سبک اروپایی مستقر در لاس وگاس از MDF برای جعبه های خود استفاده می کند ، اگرچه برای تخته سه لا توس نیز هزینه اضافی دارد.

حسام نورعلی زاده بازدید : 30 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید دستگیره کابینت مدل های توالت کوچک شیک و مدرن و نمونه های دکوراسیون از یکدیگر. الهام بخش از طرح های توالت برای سبک های مختلف. ایده های کوچک دکوراسیون توالت و مدل های مدرن توالت ...


 
توالت های کوچک ، به عبارت دیگر ، توالت های مهمان اغلب در هنگام دکوراسیون نادیده گرفته می شوند. با این حال ، با چند تغییر کوچک و اقتصادی ، می توانید مانند کافه ها و رستوران های لوکس یک توالت فرنگی شیک داشته باشید! آیا شما آماده تأثیر زیادی در این فضاهای کوچک هستید؟ در اینجا مدل های توالت کوچکی که می توانید القا کنید و شیک ترین نمونه های دکوراسیون توالت هستند ...

فهرست
ایده های تزیین توالت
دکوراسیون دیوار توالت

خواه توالت موجود خود را نوسازی کنید و یا آن را از ابتدا تزئین کنید ، دیوارپوش ها خرید دستگیره کابینتو دکوراسیون موثرترین روش ایده های دکوراسیون توالت هستند. برای این کار می توانید از کاغذ دیواری های ضد آب ، کاشی ، روکش سنگ طبیعی یا رنگ دیوار رنگی استفاده کنید. مانند مثال های زیر می توانید از مواد مختلفی با هم استفاده کنید.

کاغذ دیواری های چاپی عملی ترین راه برای داشتن یک توالت فرنگی شیک است. کاغذ دیواری های کوچک طرح دار منطقه را بزرگتر نشان می دهند ، الگوهای بزرگ کوچکتر را نشان می دهند. این امر در مورد سرامیک ها نیز صادق است. برای توالت های کوچک ، باید کاشی ها یا سرامیک های طرح دار کوچکی را انتخاب کنید که در صورت ترکیب یک تکه باشند ، مانند چوب و مرمر.


 
طراحی های کوچک حمام و ایده های دکوراسیون
همچنین می توانید با پوشاندن کف و دیوارها با همان سرامیک و یا استفاده از مواد مختلف در نیمه پایین و بالا دیوارها ، احساس بزرگ و جاداری ایجاد کنید.

مبلمان توالت

کابینت حمام معمولاً تنها مبلمان مورد استفاده برای توالت های کوچک است. در واقع ، در فضاهای کوچک بهتر است از قفسه های باز استفاده شود تا کابینت های درب دار. به عنوان مثال ، با افزودن سبد به قفسه ها و کف ، می توانید دستمال توالت ، حوله و محصولات آرایشی را به روشی مرتب و شیک ذخیره کنید.


 
اگر شما از کسانی هستید که دوست دارید در توالت مطالعه کنید ، می توانید از روزنامه ها و مجلات استفاده کنید. می توانید گزینه های ذخیره سازی سبک و شیک مانند قفسه های فلزی چند طبقه قابل حمل را در نظر بگیرید. با این حال ، اگر به کمد بسته ای نیاز دارید ، کابینت های آویز را انتخاب کنید.

روشنایی و لوازم جانبی توالت

روشنایی برای توالت های کوچک که اغلب بدون پنجره و تاریک هستند مهم است ، اگرچه برخی از آنها دارای پنجره های مات هستند. نورپردازی نقطه ای عملی ترین راه حل برای فضاهای کوچک است. با این حال ، حمایت از محیط آینه با لامپ های دیواری ضروری است. اگر می خواهید ، می توانید با استفاده از آویز یا لوستر که سبک شما را منعکس می کند ، جلوه ای متفاوت برای دکوراسیون توالت کوچک ایجاد کنید.


 
مدل های حمام مدرن و ایده های دکوراسیون
به عنوان لوازم توالت؛ با یک آینه قاب دار شیک ، کارهای هنری ، زیور آلات تزئینی و  خرید دستگیره کابینتجعبه های نگهداری شیک ، می توانید یک توالت فرنگی معمولی را به مکانی خنک تبدیل کنید. علاوه بر این ، شما می توانید با گیاهان واقعی یا مصنوعی به دکوراسیون نشاط بخشید و با چوب های معطر و شمع محیط معطر ایجاد کنید.

در اینجا مدل های توالت کوچک شیک و جالب و نمونه های مدرن توالت وجود دارد که می توانید از آنها برای تزئین توالت الهام بگیرید:


 
مدل های توالت کوچک

با پوشاندن نیمی از توالت کوچک با ماده ای متفاوت می توانید نگاه را به سمت بالا بکشید. همچنین ، هنگامی که از یک موزاییک با الگوی هندسی کوچک مانند شکل بالا استفاده می کنید ، خطوط اتصال سرامیک ها از بین می روند و کل سطح آن به صورت یک قطعه به نظر می رسد. بنابراین منطقه بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد. پنجره شیشه ای مات و پوشش تخته سه لا جلوه ای روشن و معاصر به فضا بخشید.


این نمونه توالت بلند پروازانه گواه این است که حتی یک فضای کوچک نیز می تواند به فضایی خیره کننده و شیک تبدیل شود! علاوه بر کاغذ دیواری و آثار هنری ، یک قفسه کتاب نیز برای کسانی که دوست دارند مدت طولانی را در توالت بگذرانند اضافه شده است. 😀


 

این توالت کوچک با دیوارهای سبز خزه دارای کاشی های کف رنگارنگ خرید دستگیره کابینت و یک قفسه لوازم جانبی کوچک است.


طرح های سیاه و سفید یکی از محبوب ترین و آسان ترین روش های طراحی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و توالت است. پوشاندن دیوارها با کاغذ دیواری راه راه به رنگ سیاه و سفید برای تغییر شکل توالت فرنگی کافی است. و اگر به عنوان بالا یک سینک مرمر سیاه ، آینه قاب دار ضخیم سیاه و سبدهای حصیری اضافه کنید ، بسیار باشکوه خواهد بود! 😉


 

کاغذ دیواری های کوچک طرح دار باعث می شوند فضاهای کوچک از آنچه هستند گسترده تر به نظر برسند. در مثال بالا ، کابینت و کاشی های سفید با یک الگوی هندسی کوچک از کاغذ دیواری و یک آینه شیک جفت می شوند.


این توالت فرنگی رنگارنگ با دیوارهایی که با سایه ای زنده از رنگ قرمز و سبک دکوراسیون التقاطی آن نقاشی شده ، مفهومی بسیار سرگرم کننده دارد. با تجهیز تمام دیوارهای خود به نقاشی می توانید فضای گالری هنری ایجاد کنید.


 

استفاده از رنگهای تیره برای دیوارهای توالت برای این مکانهایی  خرید دستگیره کابینتکه مدت طولانی در آنها نمی گذرانید خفه کننده خواهد بود. به عنوان مثال ، می توانید از لوازم جانبی دیواری و برنجی به رنگ آبی سرمه ای استفاده کنید.

طرح های شیک توالت فرنگی

تقریباً مانند باغ گیاه شناسی است

و می توانید یک لمس مدرن ایجاد کنید.


 
جایگزین مدرن دوش برای حمام های کوچک ، اتاق دوش است که با شیشه شفاف جدا شده است. یک اتاق دوش که به جای سینی دوش با یک ردیف ساده جدا شده ، باعث بزرگتر و مدرنتر نشان دادن دستشویی شما می شود.

8. گیاهان و سبزها زنده

افزودن گلهای پر جنب و جوش و سبزی به دستشویی ، پیوندی را بین فضای داخلی و خارجی ایجاد می کند. طراحی مدرن دوست دارد با طبیعت ارتباط برقرار کرده و از زیبایی از طبیعت بخورد. شما می توانید با استفاده از گلهای زنده ای که کنار سینک ظرفشویی قرار می دهید یا گلدان بزرگی که در کنار دوش قرار می دهید ، در حمام مدرن خود زیبایی زیبایی و طبیعی ایجاد کنید.


 
مدل های حمام مدرن
سادگی مدرن

مثال حمام بالا دارای تمام ویژگی های بارز یک حمام مدرن است. اشکال هندسی ساده مانند مربع و مستطیل ، سایه های سفید و خاکستری ، کف طبیعی سنگ و لوازم جانبی مینیمالیستی. در این سبک از طرح های مدرن حمام که تحت  خرید دستگیره کابینتسلطه سفید است ، استفاده از گل های پر جنب و جوش با شکستن ظاهر استریل به ایجاد محیطی جذاب تر و گرم کمک می کند.

طرح باز

ویژگی مشترک دیگر در میان مدل های حمام مدرن ، نقشه باز است ، جایی که قسمت دوش توسط شیشه ای شفاف جدا می شود. به طور کلی ، از سینی دوش استفاده نمی شود ، همان مواد کف برای حمام در بخش دوش استفاده می شود تا یکپارچگی بصری ایجاد کند. بنابراین ، فضای حمام گسترده تر و جادارتر از آن است که به نظر برسد.


 
در مثال حمام فوق ؛ عناصر مدرن مانند اتاق دوش که توسط کابین دوش شفاف از هم جدا شده اند خرید دستگیره کابینت ، پوشش سرامیک شش ضلعی ، چهارپایه چوبی ، کابینت حمام مدرن ، دستشویی و وسایل ، یک گیاه سبز استفاده شده است.

گرم و آرامش بخش

حمام برای مدرن بودن نباید سرد و استریل به نظر برسد. با استفاده از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ و رنگ های گرم خنثی می توانید یک حمام گرم و جذاب داشته باشید ، همانطور که در طراحی فوق العاده حمام فوق وجود دارد. برای داشتن فضای آرامش بخش و دنج تر ، می توانید آبگرم اختصاصی خود را با افزودن شمع یا حتی یک شومینه به سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید. تنها چیزی که باید مراقب آن باشید ، دور نشدن از فرم های ساده و دکوراسیون خرید دستگیره کابینت مینیمالیستی است.


 
فوق العاده مدرن

ما به مدرن ترین نمونه حمام در میان مدل های حمام مدرنی که مشترک بودیم رسیدیم! این مدل حمام با وان شفاف و پیشخوان دستشویی مدرن که به نظر می رسد یک قطعه هنری مدرن است ، طراحی بسیار مینیمالیستی دارد. اگر شما هم طرح های مینیمالیستی را دوست دارید ، می توانید از این طرح حمام الهام بگیرید.

ظرافت سنگ مرمر

سنگ مرمر با ظاهر طبیعی و ظریف یکی از مواد مورد علاقه در بین مدل های حمام مدرن است. مدل حمام بالا کاملاً ساده و ساده به نظر می رسد ، دقیقاً مانند مجسمه ای که از یک بلوک سنگ مرمر تراشیده شده است! از همان مواد مرمر در سرتاسر سینک ظرفشویی ، درب کابینت ، وان و دوش استفاده می شود. یکی دیگر از جزئیات قابل توجه این است که بازوهای کنترل شیر متقاطع به جای بالای سینک در کنار آنها قرار دارد. 🙂


 
رنگهای تیره

مدل های حمام مدرن همیشه سفید و روشن نیستند. طرح های مدرن حمام نیز مانند بالا با رنگ های تیره تزئین شده اند. کاشی های رنگی دودی و چوب موادی هستند که از یکدیگر متمایز هستند و به نظر کیفیت می رسند. در مثال ، لوازم بهداشتی سفید و مبلمان چوبی. این نور ، رنگ و لمس ارگانیک مورد نیاز را فراهم می کند.

یک ترفند دیگر این است که شکل سینک ها و شکل کاشی ها با شکل سرویس خرید دستگیره کابینت بهداشتی شما مطابقت دارد. بنابراین مثل مستطیل به مستطیل ، مربع به مربع است.


 
خنثی و آرامش بخش

در تمام مدت مجهز به مواد مدرن ، سرمای صنعتی بتن با گرمای طبیعی چوب و سنگ متعادل می شود. با طراحی فوق العاده آرام و آرامش بخش آن ، هیچ جزئیات نگران کننده ای در این حمام وجود ندارد. آیا دوست ندارید چنین حمام آرامش بخشی و آرامش بخشی داشته باشید که ذهن شما را از نگرانی های روزمره نیز پاک کند! ❤

مدرن و مردانه

مدل های حمام مدرن اغلب حاوی ویژگی های مشابه هستند. اگرچه این حمام در نگاه اول به سبک های مختلفی شباهت دارد ، اما قطعاً مدرن است. از اشکال هندسی مختلف مانند آینه گرد ، حوضچه پایه استوانه ای و استلاکتیت های مخروطی استفاده شده است. قفسه و صندلی آویز چوبی ، جلوه ای ارگانیک متمایز به دکوراسیون می بخشد. این طرح حمام مدرن با کاشی های مستطیلی مشکی دارای نمای کلی مردانه است.


 
حمام سفید مینیمالیستی

سبک دکوراسیون مدرن مناسب برای فضاهای کوچک ، هنری و خارق العاده هنگام استفاده در فضاهای بزرگ است! در مثال حمام لوکس و مدرن بالا ، یک اتاق بسیار بزرگ دارای یک وان سفید ، یک صندلی بزرگ و یک شومینه دو طرفه در وسط اتاق است. کف های خرید دستگیره کابینت مرطوب و خشک با پر کردن کف قسمت حمام از سنگریزه های سفید از یکدیگر جدا می شوند. این حمام که به تمام رنگ سفید تزئین شده است از طراحی مینیمالیستی نیز برخوردار است.

اتاق دوش مدرن

اگر حمام شما فضای کافی برای حمام و دوش را ندارد ، چرا آنها را با هم چیدمان نکنید؟ نمونه فوق العاده ای از این را در بالا می بینید! کف قسمت دوش در حمام یک پله بلند شده و وان و قسمت دوش

حسام نورعلی زاده بازدید : 33 جمعه 24 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی دستگیره کابینت بارتو

دستگیره های کابینیت و کمد ، انواع آویز لباس و طیف وسیعی از یراق آلات کابینت تشکیل دهنده محصولات فروشگاه اینترنتی بارتو می باشند که توسط برترین تولید کنندگان یراق آلات کشور تولید شده اند و فروشگاه بارتو این امکان را برای شما فراهم کرده است که با جستوجو در میان محصولات برند های معتبر داخلی و خارجی یراق آلات و دستگیره های کابینتی و کمدی خود را انتخاب کنید.

دستگیره های تزئینی کابینت و مبلمان دستگیره هایی که بیشنر جنبه تزئینی دارند ، در پروسه تولیدی به گونه ای تولید می شوتد که در مقابل خط وخش مقاومت داشته باشند.هرچند در تولید محصولات موحود در فروشگاه دستگیره کابینت بارتو از مواد مرغوب استفاده شده است ولی برای طول عمر بیشتر این دستگیره ها و همه ی لوازم دکوراتیو سعی براین شود از برخورد با مواد شوینده و خورنده اجتناب شود، نصب و مونتاژ این توع دستگیره کابینت ها بسیار آسان بوده که به وسیله پیچ گوشتی به راحتی توسط هر شخصی قابل انحام است.
قیمت دستگیره های کابینت با توجه به مواد به کار رفته در هنگام تولید همچنین روش های آبکاری دستگیره متغیر می باشد ، و ما در مجموعه بارتو طیف وسیعی از دستکیره های کابینت را بسته به بودجه مشتری ارائه کرده ایم
فروشگاه اینترنتی دستگیره بارتو مجموعه ای از متنوع ترین یراق آلات کابینت و دستگیره کابینت های ایرانی و خارجی، در دسته بندی های دستگیره کابینت مدرن ،دستگیره کلاسیک کابینت، دستگیره سرامیکی کابینت و کمد ، انواع دستگیره تک پیچ و دکمه ای ،در قالب نمایندگی برترین تولید کننده های داخلی و خارجی همچون تولیدی بارتویراق، نایس، ملونی، برنز استیل سه آ، اچ تی ان ام پرایم، در آلیاژ های مستحکم آلمینیومی، زاماک ، استیل و سرب شما را در رسیدن به سمت خانه زیبا راهنمایی خواهد کرد.
حسام نورعلی زاده بازدید : 31 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بارتویراق

این سبک استفاده شده توسط Gemelli Design Studio یادآور جنبش هنری کوبیسم است که توسط پابلو پیکاسو پیشگام شد. آنها با رنگهای سرد و خطوط انتزاعی دمدمی مزاج ، اتاق را از چند منظره نمایش می دهند و دیدگاه را مسخره می کنند. شکی نیست که این کار مدتی چشم را سرگرم می کند ، اما س theال این است که آیا شما می توانید در مکانی مانند این به طور دائمی زندگی کنید؟


1 |


2 |
اگر فکر می کنید این سطح از مهارت شما را آهسته آهسته دیوانه می کند ، یا احساس آشفتگی و اغتشاش ممکن است باعث شود شما یک طراحی کوچک مانند مجموعه ای از یک خانه برادر بزرگ احساس کنید - شما هنوز هم می توانید از آنها به عنوان یک مکان سرگرم کننده برای گذراندن آخر هفته قدردانی کنید ، ظاهر منحصر به فرد قطعاً یک تغییر طراوت نسبت به پالت خنثی ایمن معمول و دیوارهای ساده است.

تبلیغات

  

 


3 |


4 |


5 |


6 |


7 |
این آشپزخانه وحشی به عنوان یک دیسکو از لوازم التحریر پرتوهای لیزر سبز ظاهر می شود ، مطمئنا مکانی نیست که دوست دارید با میگرن روبرو شوید ، در حقیقت این احتمالاً در هر اتاق در این سبک طراحی صادق است ، اما از طرف دیگر فضای داخلی صبح یک تقویت کنید ، چه کسی با تمام اینها به قهوه احتیاج دارد!


8 |

تبلیغات
طرح خانه مدرن
دریافت به روز رسانی رایگان از طریق ایمیل یا فیس بوک
... و این کتاب را رایگان دریافت کنید

ایمیل شما در اینجا
ما لینک دانلود کتاب را برای شما ایمیل خواهیم کرد

یا

این دکمه را کلیک کنید و برای لینک دانلود به اینجا مراجعه کنید


9 |

انتزاع فرم و رنگ ، به عبارت دیگر ، در خط مستقیم و رنگ اصلی کاملاً مشخص ".


14 | تجسم: گروه DAR
آخرین فضای داخلی خانه کوبیستی ما در چرنویتسی ، اوکراین واقع شده است و شاید شامل سازگارترین ایده ها از این چهار باشد.


15 |
یک قفسه صفحه نمایش ساده مشکی با رنگهای اصلی فوری قابل تشخیص نئوپلاستیک پشتیبانی می شود. آشپزخانه مجاور به رنگ پررنگ است و شامل واحدهای دیواری قاب سیاه است.


16 |
نصب ویژه قفسه ها به صورت حجم معلق از تکیه گاه سقف مد شده است. این مکعب ها مجموعه ای از گیاهان داخلی و ظروف شیشه ای را در بالای نوار صبحانه نگهداری می کنند. در اتاق استراحت ، یک ساعت دیواری بزرگ مدور با خطوط مستقیم در تضاد است. دی استیگل مجموعه ای از ایده ها بود. در اینجا برخی از ایده های هنری دیگر جمع آوری شده توسط ما برای کمک به الهام بخشیدن به سبک خانه موندریان در انواع اتاق ها وجود دارد ...


17 | منبع: Joy Me
این یک قایق بادبانی داخلی لوکس است که از لمس های نسبتاً جزئی برای ایجاد تأثیر بزرگ استفاده می کند. یک تخت زرد ، یک فرش طرح کوبیستی و چند خط سیاه روی دیوارها با یک قسمت آبی ، تنها چیزی است که برای ایجاد این طرح برجسته لازم بود.


18 | منبع: Bravacasa
این اتاق خواب دونفره دارای یک دیوار سر تابلو و فرش اتاق خواب به سبک موندریان است تا ظاهر آن کامل شود. حاشیه مشکی اطراف روتختی و روبالشی ها یک همراهی عالی را ایجاد می کند. همین اثر را می توان با دوخت تزئینات مشکی خود روی یک تخت سفید ساده ایجاد کرد.


19 | منبع: ویلا موندریان
اگر مطمئن نیستید که به طور کامل به یک ماده مخلوط موندریان متعهد هستید ، پس می توانید از زیبایی کوبیستی با یک صفحه کوچکتر در بالای سر استفاده کنید و به راحتی تخت خود را با یک تخت رنگ اصلی روی یک لحاف سفید و سفید بپوشید. با کوسن مربع متضاد اکسسوری کنید. این اتاق خواب از مزایای پنجره ها و درهای قاب سیاه مشکی موجود برای گره زدن به ظاهر برخوردار است.


20 |
تابلوی تزئینات سردری موندریان راهی سریع برای آوردن موضوع به اتاق خواب است. متناوباً ، می توان با استفاده از مربع ها و مستطیل هایی با رنگ اصلی که روی پایه سفید دوخته شده اند ، یک تابلو فرش کوبیستی ایجاد کرد. با طول تر و تمیز مشکی رنگ را تمام کنید.


21 | طراح: همکاران KNQ
این اتاق خواب با استفاده از یک طراحی سقف اکسترود شده سرد و واحدهای دیواری ، رابطه بین عناصر مثبت و منفی را در یک چیدمان بررسی می کند. چراغ های نوار LED فرو رفته لبه ها را برجسته می کند.


22 | طراح: سوزی هریس
این طرح هم دیوار سر و هم میز کار را شامل می شود. یک پنجره کور پنجره آبی ، میز تحریر زرد و ملافه های آبی و زرد جلوه را کامل می کنند.


23 | از طریق: Slobodna Dalmacija
"چشم انداز پلاستیکی" De Stijl به عنوان دکور دیوار تلویزیون.


24 | طراح: کارگاه آلیاژ
کاشی های حمام مربعی و موزاییکی به راحتی با سبک کوبیستی سازگار می شوند.


25 | منبع: Delcon USA
می توانید کل حمام را بپوشانید یا فقط یک نقطه کانونی را انتخاب کنید.


26 | منبع: Delcon USA
این طرح کاشی کوبیستی در بافت کاشی کاری دیوار سفید نیز منعکس شده است.


27 | عکاس: الکس مک گوایر
چاپ های هنری موندریان را می توان با لهجه های رنگ جامد تکمیل کرد.


28 | طراح: رابرت مشکه
با رنگ آمیزی داخل طاقچه های قفسه بندی ، هنر Mondrian خود را ایجاد کنید.


29 | طراح: سینتیا پریزانت
پانل های رنگی براق در این اتاق نشیمن مدرن در اواسط قرن با دانه های چوب عجین شده اند.


30 | منبع: یاویترینا
یک شومینه با ویژگی اصلی را در اطراف یک طرح دیواری مد کنید ، یا یک مدل کف پایه را رنگ کنید.


31 | از طریق: Moleskine معماری من
شاهکار گریت ریلوئیلد ، خانه شرودر (1924).


32 | عکاس: عکاسی K. Gennaro
اضطراب های رنگی را به یک میز اضافه کنید تا روح موندریان را تداعی کند.


33 | معمار: معماران جان هنری
بوم های هنری رنگارنگ را در اطراف یک اتاق سفید قرار دهید تا جلوه ای کوبیستی ایجاد کند.


34 | معمار: معماران جان هنری
صندلی های غذاخوری را با هم مخلوط کنید.


35 | منبع: Bravacasa
برای چیدمان ضیافت ناهار خوری ، چند بالش پرتابی موندریان و یک چراغ آویز ناهار خوری یکرنگ کمک بزرگی خواهد کرد.


36 | منبع: Pixers Studio
همیشه مبلمان را با بالشتک متضاد سوراخ کنید.


37 | منبع: ولورن آمستردام
یک طرح کلی مشکی به لبه راه پله باز بزنید.


38 | طراح: سالی دنینگ
تن های قهوه ای برای مطابقت با صندلی راحت مطالعه به این دیوار ویژگی اضافه شده است.


39 | منبع: Bravacasa
نور زیر قفسه ، رنگ ها را روشن نگه می دارد


40 | از طریق: ماری کلر
لوازم جانبی خانه را در پس زمینه نمایشگرهای قفسه بندی شده با الهام از موندریان هماهنگ کنید تا بخش ها به نظر محکم برسند.


41 | تجسم: کنت گادئا
محدودیتی در میزان بزرگ شدن نمایشگر چند رنگ شما وجود ندارد ، اما بقیه طرح را با هم مرتبط کنید.


42 | طراح: DAA
پنجره های شیشه ای رنگی کف شما را با رنگ نیز رنگ می کنند. فیلم پنجره موندریان برای مناطق کوچک جایگزین ارزان تری است.


43 | طراح: مونوفکت
یک طرح آشپزخانه موندریان بسازید.


44 | طراح: مونوفکت
ترکیب رنگ کابینت را نامتقارن نگه دارید تا پایبند De Stijl باشید.


45 | طراح: کارول هانتر
می توانید کابینت سفید موجود را مجدداً اسپری کنید


46 | طراح: جیسون مایلز
… یا درها و کشوهای متضاد جدیدی را انتخاب کنید


10 |
عارضه زاویه ها به طرز هوشمندانه ای تمام ابعاد را از بین می برد ، باعث افزایش علاقه می شود و حتی کوچکترین فضا را به یک پیچ و خم از مناطق تقسیم می کند ، که باعث می شود یک اتاق کوچک با منحرف کردن چشم از نسبت واقعی بزرگتر به نظر برسد.


11 |

حسام نورعلی زاده بازدید : 66 سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

ایده های طراحی داخلی طراحی خانه

 
همه
طراحی اتاق نشیمن
طرح های اتاق خواب
طرح های حمام
طرح های آشپزخانه
برنامه های خانه مدرن
طرح های اتاق نوجوانان
مبلمان + لوازم جانبی
بیشتر
جستجو برای ایده ها

   

 
پیت موندریان از طراحی داخلی الهام گرفته تا به خانه شما روحیه استیکل را بدهد
 
آن را سنجاق کنید
 
وبلاگ Tumblr
artMondrian
مانند معماری و طراحی داخلی؟ ما را دنبال کنید ...
به روزرسانی های طراحی رایگان را از طریق ایمیل دریافت کنید
اشتراک در
یوتیوب Pinterest RSS اینستاگرام را دنبال کنید
برای قدردانی از نگاه موندریان ، بیایید نگاهی به جنبش هنری De Stijl بیندازیم: هلندی برای "سبک" (معروف به نئوپلاستیک ، "هنر جدید پلاستیک") کار هلندی از 1917 تا 1931 گسترش می یابد. به بیان دقیق ، دی استیگل در محدودیتهای فقط رنگهای اصلی و غیر رنگها ، ترکیبات خط عمودی و افقی و عدم تقارن قوی برای دستیابی به انتزاع ناب کار می کند. اگرچه نقاش پیت موندریان بیشترین محبوبیت را دارد ، این گروه از هنرمندان و معماران غنی بود. آثار De Stijl تاثیری بر سبک باوهاوس و کوبیسم در طراحی داخلی داشت. در اینجا ، ما چهار خانه را ارائه می دهیم که به سبک موندریان ادای احترام می کنند ، به علاوه مجموعه ای از اتاق های الهام بخش دیگر که در این موضوع تزئین شده اند.


1 | تجسم ساز: داریا زینواتنایا
خطوط مستقیم افقی و عمودی ، به علاوه اشکال مربع و مستطیل در جنبش De Stijl کلیدی بودند ، اما خطوط منحنی کاملاً دیده نمی شدند. این دکوراسیون سالن با تأکید بر یک درب قوس دار در رنگ اصلی ، تعادل زیبایی بین این دو ارائه می دهد - راهی آسان برای وارد کردن کمی طعم موندریان به طرح شما. منحنی های متضاد بیشتر از طریق میزهای قهوه ، صندلی ها و الگوی انتزاعی در فرش معرفی می شوند.


2 |
منطقه ای از "غیر رنگ" به عنوان صفحه ای از راه راه های مورب سیاه و سفید بر روی یک آشپزخانه جمع و جور یک جداره ساخته شده است. دیوار ویژگی سیاه و سفید با یک لامپ دیواری بازویی مشکی قابل دسترسی است. یک لوستر دایره ای وسط اتاق را زینت می دهد.

تبلیغات


  

 


3 |
چراغ خمیده دیگری بر روی ترکیب ناهار خوری صندلی های نامرتب معلق است. در نگاه اول ، به نظر می رسد میز ناهار خوری در نقطه تشکیل یک پایه مثلثی به صورت غیر ممکن متعادل است ، با این حال ، طرف دیگر میز یک حمایت را نشان می دهد. آثار De Stijl همیشه از تقارن اجتناب می کردند و در عوض با استفاده از تقابل تعادل زیبایی شناختی پیدا می کردند. این مفهوم دوم معنای stijl 'است که "یک پست ، فشار دادن یا پشتیبانی" است. مستطیل کاشی زیر میز باعث شکوفایی یک کوبیست عملی می شود که تقلید از آن آسان است.


4 |
یک دیوار به طور نیمه تقسیم شده حمام جداگانه از اتاق خواب اصلی است. دیوار نیم قد با قاب های کوبیستی که شیشه های مبهم نگه داشته شده را پوشانده است. شما می توانید با کمک یک نجار یا فلزکار توانمند یکی از این موارد را برای هر مکانی سفارش دهید.


5 |
سمت مخالف دیوار تقسیم کوبیستی مانند یک دیوار ویژگی سرتخت برای یک تخت دو نفره عمل می کند. باز هم رنگهای پررنگ اتاق توسط یک قطعه ویژگی سیاه و سفید متعادل می شوند ، این بار به صورت یک صندلی اتاق خواب تک رنگ.


6 |
تختخواب های مستطیل شکل شناور یادآور کارهای سه بعدی گروه De Stijl است که در آن خطوط عمودی و افقی به صورت لایه ها یا صفحه هایی قرار می گیرند که با هم تلاقی ندارند و به عناصر امکان می دهد به طور مستقل و بدون مانع وجود داشته باشند.


7 |
هنگام اجرای طراحی داخلی الهام گرفته از موندریان ، همیشه رنگ های همسایه را با کنتراست بالا حفظ کنید و با رنگ های سیاه ، سفید و خاکستری تداخل کنید.


8 | تجسم: النا اوبرموک
در فضای داخلی خانه دوم ما به سبک Piet Mondrian ، اتاق کودکانه با رنگ دقیق تری قانون اصلی را دنبال می کند. رنگ های اصلی به دلیل ساده انگاری و داشتن انرژی بالا ، همیشه در اتاق بچه ها خوب عمل کرده اند.

تبلیغات


  

 


9 |
فضای کار مدرن در اتاق ، تفسیری گرافیکی و واضح از نقاشی های موندریان است که خطوط سیاه آن محل تلاقی رنگ و فضای منفی است. سبک کوبیستی به راحتی به مکان های کاری قابل حمل و نقل قابل ترجمه است: به سادگی لاشه های واحد سیاه ، میز کار و قفسه ها را نصب کنید ، سپس درهای کمد را در رنگ های قرمز ، آبی ، زرد و سفید انتخاب کنید.


10 |
ظاهر را با یک صندلی رنگی اصلی به پایان برسانید.


11 | طراح: DARgroupVisualizer: Notoo Studio
در خانه سوم ما با استعداد De Stijl ، دیواره های چوبی را به دیواره های داخلی زده اند تا به بخشهای کوبیستی چشم نواز تقسیم شوند. بدنه ها با رنگ قرمز رنگ آمیزی شده و روی دیوارهای آبی و سفید نصب شده اند. قاب بندی مشکی در این سبک جلوه ای تک رنگ خنک می دهد که می تواند با قسمت های متناوب رنگ نیز پر شود. در این نمونه ، یادداشت های سیاه از طریق یک تخت 4 پوستری و میز کناری مشکی متناسب با آن وارد طرح می شوند.


12 |
در برخی از مناطق این خانه ، قاب قرمز به طور مستقل از دیوارها در یک اثر سه بعدی ایستاده است. فضای غذاخوری مانند یک نقاشی زنده موندریان است که اشیا to به ساده ترین شکل تقلیل یافته اند.


13 |
موندریان نوشت ، "این ایده جدید پلاستیکی ، ویژگی های ظاهری ، یعنی فرم و رنگ طبیعی را نادیده می گیرد. برعکس ، باید بیان خود را در a پیدا کند

حسام نورعلی زاده بازدید : 29 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مدل های دستگیره کابینت و کمد

آشپزخانه ها مکان هایی هستند که سریعتر متفرق می شوند و ما بیشترین زمان را برای سازماندهی اختصاص می دهیم. بسیار طبیعی است که آشپزخانه ها ، وسایل و مواد غذایی زیادی را در آنها ذخیره می کنیم ، به طور مداوم پراکنده شوند. در این مقاله ، ما ایده های چیدمان آشپزخانه و نمونه هایی از سازمان دهنده آشپزخانه را به اشتراک گذاشتیم که به شما کمک می کند با صرفه جویی در فضا یک آشپزخانه منظم تری داشته باشید. مدل های دستگیره کابینت و کمد

مدل های دستگیره کابینت و کمد
 
چه یک آشپزخانه کوچک داشته باشید و چه کابینت های بزرگ آشپزخانه ، آشپزخانه ای که با روش های مناسب نگهداری از منزل مرتب شده باشد ، راحتی زندگی شما را بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید افزایش می دهد. ما باید چیزهای بی شماری را که هر روز استفاده می کنیم ، مانند ظروف آشپزخانه ، غذا ، کنسرو ، ظروف غذاخوری ، ظروف پخت و پز ، به صورت منظم و بهداشتی در آشپزخانه نگه داریم. با استفاده از مجموعه ای از سازمان دهنده های آشپزخانه می توانید آشپزخانه های کارآمد و کاربردی داشته باشید.

شما ممکن است از برخی از سازمان دهنده های آ مدل های دستگیره کابینت و کمد شپزخانه که ما توصیه می کنیم استفاده کنید ، اما برخی از سازمان دهندگان آشپزخانه که هنوز کشف نکرده اید می توانند آشپزخانه شما را حتی بیشتر مفید کنند. در اینجا ایده های چیدمان آشپزخانه برای نجات جان شما آورده شده است ...

فهرست

مدل های دستگیره کابینت
1. سازمان دهنده آشپزخانه و کشو:
2. قفسه های ذخیره سازی چند سطح:
3. شیشه های ذخیره سازی شیشه:
4. سبدهای آشپزخانه:
5. برچسب برای سازمان آشپزخانه:
6. پانل سوراخ پشت درب:
7. لوله و قلاب آویز:
8. قفسه های آشپزخانه مفید:
9. دارنده چاقو مغناطیسی:
10. دارنده پرونده سازمان دهنده آشپزخانه:
پاداش ایده های چیدمان آشپزخانه:
1. سازمان دهنده آشپزخانه و کشو:

سازمان دهنده های اضافی که از آنها در داخل کابینت و کشو استفاده خواهید کرد به شما کمک می کنند تا از فضای خود تا حد ممکن کارآمد استفاده کنید. علاوه بر این ، هنگامی که از کشوها و کابینت های آشپزخانه خود با تقسیم آنها به محفظه ها استفاده می کنید ، محل قرارگیری هر یک از موارد مشخص است و مشکل سردرگمی برطرف می شود. بنابراین لازم نیست هنگام تهیه غذا مدام به دنبال چیزی بگردید.


 
قبل از خرید برنامه ریزان آشپزخانه ، به اندازه گیری حجم داخلی خود توجه داشته باشید و از قبل تصمیم بگیرید که از کدام منطقه برای چه هدفی استفاده خواهید کرد ...

به طور خلاصه ، سازمان دهنده های کشو و کابینت زندگی شما را آسان می کنند. شما فقط باید قبل از خرید سازمان دهنده های آشپزخانه ، به ابعاد داخلی خود توجه داشته باشید و از قبل تصمیم بگیرید که از چه فضایی برای چه منظور استفاده خواهید کرد. در اینجا مفیدترین سازمان دهنده های کشو و کابینت برای آشپزخانه شما هستند:


67 اقدام مهمی که باید در مورد چیدمان دکوراسیون و مبلمان منزل بدانید
2. قفسه های ذخیره سازی چند سطح:

قفسه های آشپزخانه چند سطح ؛ دسترسی آسان به ادویه جات ترشی جات ، نعلبکی ها و غذاهای کنسروی را فراهم می کند. همچنین برای سازماندهی پشته ها و ایجاد فضای بیشتر در قفسه های کابینت شما ایده آل است. می توانید از قفسه های نگهداری چند طبقه در کابینت آشپزخانه یا میزهای پیشخوان خود استفاده کنید تا فضای قفسه بیشتری آزاد شود. در اینجا گزینه های قفسه چند سطح وجود دارد که می توانید به راحتی در بازار پیدا کنید:


 

3. شیشه های ذخیره سازی شیشه:
سازمان دهنده آشپزخانه - سازمان دهندگان آشپزخانه - چیدمان آشپزخانه - شیشه های شیشه ای
سازمان دهنده آشپزخانه - سازمان دهندگان آشپزخانه - چیدمان آشپزخانه - شیشه های شیشه ای
سازمان دهنده آشپزخانه - سازمان دهندگان آشپزخانه - چیدمان آشپزخانه - شیشه های شیشه ای
شیشه های شیشه ای از مواد بسیار مدرن و سالم تری نسبت به ظروف پلاستیکی و آلومینیومی برای نگهداری مواد غذایی هستند. ظروف شیشه ای سموم را به غذاهایی مانند ظروف پلاستیکی منتقل نمی کنند و به تازه ماندن غذا کمک می کنند. همچنین یافتن خواسته های شما و پیگیری میزان غذای موجود در آن را آسان تر می کند. علاوه بر کاربردی بودن ، به ظرافت و ظرافت آشپزخانه شما می افزاید.

ایده های تزئین کوچک آشپزخانه
می توانید ماکارونی ، حبوبات ، مواد پخت خشک مانند شکر و آرد ، قهوه و کلوچه ها را در شیشه های شیشه ای درب دار قرار دهید که تقریباً در همه اندازه ها می توانید پیدا کنید. بنابراین ، می توانید غذای خود را به روشی ایمن ، راحت و شیک در پیشخوان یا قفسه های خود ذخیره کنید.


 

4. سبدهای آشپزخانه:

شما می توانید از سبدها برای ذخیره محصولات مختلف تقریباً در هر منطقه از خانه خود استفاده کنید. مثلا؛ شما می توانید اسباب بازی ها ، دستمال های اضافی و محصولات کاغذی و بسته های غذای خشک باز نشده کودک خود را ذخیره کنید. نگه داشتن سبد ، وسایل آشپزخانه و غذاها با گروه بندی آنها با هم. به شما کمک می کند تا در صورت نیاز به راحتی آنها را بر اساس برچسب های آنها حذف کرده و به روشی کاربردی استفاده کنید. علاوه بر این ، شما می توانید انواع سبد بسیار شیک پیدا کنید که از نظر بصری برای هر سبک مناسب است. اما فراموش نکنید که قبل از رفتن به خرید قفسه خود را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید سبد ها کنار هم قرار می گیرند. موارد دلخواه ما برای گزینه های سبد:


5. برچسب برای سازمان آشپزخانه:

این مشکلی است که بسیاری از ما هنگام بلافاصله بعد از چند ماه مرتب کردن یک کمد ، باید دوباره آن را پیدا کنیم. ما همیشه شلوغ هستیم و اغلب مواردی را که به طور یکسان استفاده می کنیم جایگزین نمی کنیم. حتی اگر آن را بیان کنیم ، ممکن است عده ای باشند که نظم را در خانه بشکنند. بنابراین طبیعی است که چنین مناطق نامشخص با گذشت زمان پراکنده شوند. اگر برچسب هایی برای هر قفسه ، قوطی و سبد ایجاد کنیم ، می توانیم تا حد زیادی از مشکل کثیفی جلوگیری کنیم. برای این کار ، به سادگی از برچسب های خلاقانه خود استفاده کنید.

با آینه های صاحب استان ، ظرافت و جذابیت بر فضاها مسلط خواهد شد. شما می توانید با آینه ای بزرگ و قاطع که به جای نقاشی و قاب روی دیوارهای خود آویزان می کنید ، نقاط کانونی شیک ایجاد کنید.


 

روند مبلمان اتاق خواب 2020
تختخواب های پشه ای

تختخوابهایی با تورهای پشه ای که در آن احساس سلاطین می کنید امسال بسیار مرسوم است. با ارائه لوکس و راحتی در کنار هم ، این تختخوابهای باشکوه محیطی آرام و آرام را برای خواب ایجاد می کنند. تخت های دارای پشه بند ممکن است در نظر شما کمی حجیم باشد. با این حال ، با استفاده از نسخه های قاب فلزی ، می توانید محیط شیک و مدرنی را در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

روتختی روفرشی

حسام نورعلی زاده بازدید : 25 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مدرنیسم چیست؟ چه زمانی ، کجا و چگونه مدرنیسم ظهور کرد؟ در اینجا ویژگی های مدرنیسم و ​​مشهورترین نمایندگان مدرنیسم در جهان وجود دارد:


 
مدرنیسم مفهومی بسیار گسترده است که در یک تعریف ساده بیان نمی شود یا خیر. به طور خلاصه ، مدرنیسم با جنبش های رنسانس و اصلاحات به موازات رفاه مردم شروع به ظهور کرد. این یک حرکت ابتکاری است که در زمینه هایی مانند نقاشی ، ادبیات و معماری م effectiveثر بوده است. در این دوره ، تفکر دین محور جای خود را به مفاهیم خردگرایی ، جهانی بودن دانش ، صلح و آزادی بر اساس انسان گرایی واگذار کرد.

مدرنیسم گرایشی از اندیشه و هنر است که نفوذ خود را تا جنگ جهانی دوم ادامه داد. در دوران پس از جنگ جهانی دوم ، پست مدرنیسم جایگزین آن شده است. از سوی دیگر ، پست مدرنیسم به عنوان واکنشی نسبت به مشکلات مهم و اساسی که در دوره کارآیی مدرنیسم پدید آمد ، متولد شد. برای اطلاعات دقیق تر در مورد پست مدرنیسم ، می توانید مقاله ما را با عنوان ندیر پست مدرنیسم چیست و چه خصوصیاتی دارد بخوانید.

در این مقاله ، ما پاسخ یکی از مهمترین ایده ها و جنبش های هنری دوره اخیر را بررسی کردیم ، "مدرنیسم چیست" ، "جریان و ویژگی های مدرنیسم چیست؟"

فهرست
مدرنیسم چیست؟
چرا و چگونه مدرنیسم ظهور کرد؟
ویژگی های مدرنیسم چیست؟
نمایندگان جنبش مدرنیسم
جنبش مدرنیسم در ترکیه
مدرنیسم چیست؟
مدرنیسم از کلمه "modernus" می آید ، که از کلمه لاتین "modo" گرفته شده است که به معنی "بلافاصله ، اکنون ، جدید" است. اولین کاربرد کلمه Modernus بسیار قدیمی است. این مفهوم برای بیان اینکه مسیحیت در طی انتقال از بت پرستی به مسیحیت در قرن 5 ، ویژگی های متفاوتی نسبت به گذشته داشت ، مورد استفاده قرار گرفت. می توان آن را نوعی مسیحیت معادل مدرن بودن تعریف کرد. مفهوم "مدرن" که به معنای "جدید و فعلی" مورد استفاده قرار می گیرد ، در مقایسه با اولین کاربرد آن تا به امروز ، دستخوش تغییر بزرگی شده است.

برای یادگیری معادل مدرنیسم در معماری می توانید مقاله معماری مدرن ما را بخوانید.


چرا و چگونه مدرنیسم ظهور کرد؟
وقتی زمان از تاریخ اخیر به امروز بررسی می شود ؛ می توانیم بگوییم که تاریخ آزاد اندیشی ، دانش و رویکردهای مبتنی بر انسان متأسفانه خیلی قدیمی نیست. رویکردهای ظالمانه مبتنی بر دین ، ​​جنگ ، قحطی ، قصد زندگی و غیره مفاهیم همیشه به عنوان موانع اصلی در راه آزادی بشریت ظاهر شده اند. تا دوره روشنگری که با رنسانس در قرن 17 و 18 آغاز شد.


 
در این دوره که پایه های مدرنیسم پایه ریزی شد ، اکتشافات جغرافیایی در جهان و افزایش تجارت دریا منجر به ثروت و رونق ایتالیا در آن دوره شد. با کاهش فشار کلیسا ، علاقه اشراف مشهور و ثروتمند آن دوره ، مانند خانواده مدیچی ، به هنر و هنرمندان افزایش یافت. این امر سرمایه گذاری خانواده های اشرافی به هنر و هنرمندان را به همراه داشته است.

باز هم در این دوره ، اومانیسم بر تمام اروپا ، به ویژه ایتالیا تأثیر گذاشت. با توجه به همه این حقایق ، که اساس آن جنبش اصلاحات و رنسانس است. آزادی ، خرد ، دموکراسی ، سکولاریسم ، برابری و غیره. دوره روشنگری هنگامی که درباره مفاهیم صحبت می شود ، آغاز شده است.


 

مدرسه آتن
پاسخ به این سوال که مدرنیسم چیست ، به موازات بلوغ همه این مفاهیم ذکر شده در بالا ، در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن 20 ، یک جریان غالب جهان بینی ، ایده و جنبش هنری در جهان غرب است.

مدرنیسم در واقع به سبک زندگی مدرن و توسعه فرهنگی اشاره دارد. ژان جک روسو ، دکارت ، مونتسکی و کانت مهمترین متفکرانی بودند که به امروزی این مفهوم کمک کردند. به ویژه كانت مطالعاتی را انجام داد كه پیشگام ظهور مدرنیسم با مبانی مستحكم تری بود.


 

امانوئل کانت
ویژگی های مدرنیسم چیست؟
ویژگی های اصلی مدرنیسم را می توان به شرح زیر ذکر کرد.

مدرنیسم منطقی و پوزیتیویستی است ،
انجام آزمایش های علمی ، تلاش برای اثبات ، نزدیک شدن به انواع منابع اطلاعاتی و مراجع انتقادی از اصول اساسی است ،
در اصل ، این اعتماد بر ذهن انسان و احترام به حقوق بشر استوار است.
دین ، ​​تاریخ ، اخلاق ، قانون ، فلسفه و ... انتقادات شدیدی نسبت به مفاهیم موجود در محور رابطه علت و معلولی وجود دارد ،
درگیری با تفکر سنتی ؛ دیدگاه علمی و تفکر منطقی غالب است ،
بیان می کند که بشریت می تواند بر اساس خرد و علم رشد کند ، اعتقاد بر این است که دانش گذشته می تواند برای امروز مفید باشد ،
این عمل با اصل واقعیت عینی عمل می کند ، جهانی است و از مفاهیم مترقی دفاع می کند ،
تصور می شود که مفاهیم اخلاقی و اخلاقی باید برای همه جهان یکسان باشد ،
بیان شده است که اهداف زندگی باید به طور عینی تعیین شود و به این ترتیب زندگی شود ،
مفاهیمی مانند شهرنشینی ، عقلانی کردن زندگی اجتماعی ، فرد سازی ، دموکراسی ، سکولاریسم ، تخصص و فناوری غالب هستند ،
تأثیر آن در زمینه های مختلف مانند فلسفه ، نقاشی ، موسیقی ، ادبیات و معماری احساس می شد.

حسام نورعلی زاده بازدید : 101 سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

لحن کاشی یکی از اصلی ترین رنگهایی است که توسط کسانی ترجیح داده می شود که می خواهند با استفاده از رنگهای متناقض هاله ای متفاوت در فضای زندگی خود ایجاد کنند. رنگ کاشی که لحنی کاملاً ادعایی است ، ساختاری دارد که به محیط اطراف خود شادی و نشاط می بخشد. هارمونی رنگ را می توان با استفاده از یک یا دو رنگ پاستلی و رنگ های خاکستری ، آنتراسیت یا سفید در یک فضای زندگی به رنگ کاشی ایجاد کرد. این رنگ های پاستلی می تواند رنگ های زرد ، صورتی پودری ، آجری ، یاسی و آبی باشد. توجه به استفاده از رنگهای متوسط ​​و فرعی بدون وجود فضای زیاد در کارهای تزیین رنگ کاشی ضروری است.

در دکوراسیون کاشی ، هنگامی که با ست مبل مبل کرم استفاده می شود ، می توان آن را بر نقاشی ، گل و لوازم تزئینی و الگوهای رنگ فرش ترجیح داد.


 
نمونه های تزئین رنگ کاشی - عکس توسط decor8 holly / CC BY

فرش خاکستری ، پرده آنتراسیت و لوازم جانبی خاکستری را می توان با ست مبل کاشی استفاده کرد.

نمونه های دکوراسیون رنگ نارنجی - عکس از مبلمان باست - ایده های طراحی اتاق نشیمن را کشف کنید
 


 
رنگ کاشی در صورت استفاده مناسب و مناسب با رنگ صورتی پودری ، یاسی و خاکستری در دکوراسیون هماهنگ خواهد بود.

نمونه های دکوراسیون رنگ نارنجی - عکس توسط decor8 holly / CC BY

 

اگر می خواهید از پرده کرم رنگ زمینه ، صندلی دستگیره کابینتی  راحتی قهوه ای و رنگ فرش قهوه ای شیری و رنگ کاشی استفاده کنید ، می توانید آن را روی صندلی ها و کوسن ها انتخاب کنید.

نمونه های تزئین رنگ نارنجی - عکس از Robin Gannon Interiors، LLC - ایده های بیشتر برای اتاق نشیمن
 

ست مبل رنگ خاکستری ، پرده زمینه رنگ مینک ، فرش خاکستری ، آباژور سبز نعنایی ، پوفه آبی تیره و کوسن های رنگ خردلی / سرمه ای / مینو و رنگ نارنجی.

نمونه های تزئین رنگ کاشی - عکس از کاخ سفید داخلی - به دنبال تصاویر اتاق نشیمن باشید
فقط در کوسن ها یا لوازم تزئینی مانند نقاشی و گل در دکوراسیون کاشی قابل استفاده است.


 
نمونه های تزئینی رنگ کاشی - عکس توسط SKOLNICK مشارکت معماری و طراحی - مرور ایده های اتاق نشیمن
 


نمونه های تزئین رنگ کاشی - عکس توسط decor8 holly / CC BY

 


 

نمونه های تزئینی رنگ کاشی - عکس از ArchiNerd PLLC - ایده های طراحی اتاق نشیمن را جستجو کنید
در دکوراسیون اتاق خواب می توانید از تن های آبی و رنگ نارنجی استفاده کنید.

 

نمونه های تزئین رنگ نارنجی - عکس از گروه طرح های مختلف -دستگیره کابینتی به دنبال تصاویر اتاق خواب باشید
 


نمونه های تزئین رنگ نارنجی - عکس از Woods & Warner - ایده های طراحی اتاق خواب را کشف کنید
 

استفاده از رنگ نارنجی با تن رنگ پاستلی در دکوراسیون آشپزخانه.


 
نمونه های تزئین رنگ نارنجی - عکس از مایکل لیپمن عکاسی - به عکسهای kitchean بگردید
 

در دکوراسیون آشپزخانه می توان رنگ آمیزی را با استفاده از رنگ نارنجی روی محصولات نورپردازی انجام داد.

نمونه های تزئین رنگ نارنجی - عکس از Avocado Sweets Design Studio - ایده های طراحی آشپزخانه را جستجو کنید
 

استفاده از رنگهای آنتراسیت ، سفید و نارنجی در دکوراسیون آشپزخانه برای کسانی که رنگ کاشی را بسیار دوست دارند.

نمونه های تزئین رنگ نارنجی - عکس از لزلی داوسون-موزیس طراحی داخلی - ایده های آشپزخانه را مرور کنید
تطبیق رنگ را می توان با استفاده از ست مبل خاکستری ، بالش های فرش و رنگ نارنجی و سبز روشن در کنار هم به دست آورد.

نمونه های تزئینی رنگ نارنجی - عکس توسط RAMSAY GOURD ARCHITECTS - عکسهای بیشتر از اتاق آفتاب
 

شما می توانید با استفاده از رنگ دیوار استخوانی سفید ، پرده بژ روشن بژ ، مبلمان سفید ، صندلی و روتختی زرد خردلی ، فرش نارنجی و کوسن ها تزئین کنید.

نمونه های تزئین رنگ نارنجی - عکس از Mike Shilov - عکس های اتاق بچه ها را مرور کنید
 

استفاده از رنگ کاشی در رنگ دیوار می تواند بر روی یک دیوار منفرد اعمال شود تا به جای همه دیوارها تعیین شود.

نمونه های دکوراسیون رنگ نارنجی - عکس از - جستجوی تصاویر اتاق نشیمن
ما سعی کردیم با توضیحاتی کوتاه مثالهایی را که به شما ایده می دهد در مورد استفاده از رنگ کاشی در دکوراسیون است بیان کنیم.

می توانید نمونه ها و پیشنهادهای "تزیین رنگ خاکستری" را در مقاله قبلی ما بیابید.
س aالی دارید؟
هر مسئله مربوط به دکوراسیون را که می خواهید بپرسید می توانید از صفحه س Questionال و جواب ما ارسال کنید.

س aالی دارید؟

دستگیره کابینتی

شما می توانید درباره هر موضوعی که مربوط به دکوراسیونی است که می خواهید بپرسید "نظر" دهید یا در مورد آن ایده بگیرید.

👉 برای س questionsالاتی که تاکنون پاسخ داده ایم. می توانید نگاهی به دسته "س &ال و جواب" ما بیندازید.

 
نظرات شما برای ما ارزشمند است

اگر مقاله ما را که خوانده اید دوست دارید ، می توانید با به اشتراک گذاشتن دستگیره کابینتی آن از ما حمایت کنید یا می توانید با نظر دادن در بهبود مقاله ما سهیم شوید. دیدگاه های شما برای ما ارزشمند است.

حسام نورعلی زاده بازدید : 26 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

تأکید بر خطوط افقی و عمودی به جای پرش ،
پالت رنگ خنثی و / یا رنگ زمین ،
ستونها و تیرها به طور کلی در معرض ،
مبلمان زاویه دار و مدرن به اشکال هندسی ،
مبلمان کم و افقی با خطوط تمیز ،
حداقل استفاده از پرده و مقدار زیادی نور طبیعی ،
مواد طبیعی رنگ نشده مانند چوب ، فلز ، چرم ،
فلزات براق مانند فولاد ، کروم و سطوح بازتابنده مانند شیشه و آینه ،
روکش و مبلمان چوبی جامد ،
آثار هنری مدرن ،
محل های ذخیره سازی پنهان مانند کمد های ورودی.
قبل از اینکه به سراغ نمونه های مدرن دکوراسیون منزل بروید ، فراموش نکنید که برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد مبلمان مدرن ، فرش ها ، پرده ها ، لوازم جانبی و انتخاب نور ، راهنمای کاربرد و ایده های دکوراسیون مدرن را بخوانید! 🙂


 
نمونه های مدرن دکوراسیون منزل
دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن

مهمترین ویژگی دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن داشتن ظاهری تمیز ، جادار و منظم است. در این مثال اتاق نشیمن ، با استفاده از رنگ های روشن روی کف ، دیوارها و مبلمان ، فضای ساده و آرامش بخشی ایجاد می شود. جزئیاتی مانند نقاشی و لوازم جانبی به این طرح ساده رنگ و شخصیت می بخشد.


نقشه کف باز یکی از عناصر برجسته سبک دکوراسیون مدرن است. در مثال دکوراسیون اتاق نشیمن مدرن در بالا دستگیره کابینت ، یک شومینه دو طرفه بین منطقه نشیمن و فضای غذاخوری وجود دارد. بنابراین ، مناطق موجود در طرح باز از یکدیگر جدا شده و بیشتر تعریف شده اند.


 
مدل های مدرن شومینه

یک تابلو نقاشی بوم بزرگ بدون قاب ، لوازم جانبی ایده آل بر دستگیره کابینت ای دکوراسیون خانه مدرن است. اگر سبک دکوراسیون مدرن را یکنواخت و خنک می دانید ، می توانید با چند اثر هنری رنگارنگ مانند بالا ، به اتاق نشیمن خود رنگ و شخصیت ببخشید. با این حال ، مراقب باشید تعداد کمی از آثار انتزاعی را انتخاب کنید.


این نمونه اتاق نشیمن خوش شانس با نمایی منحصر به دستگیره کابینت فرد با طراحی مبل یک تکه L شکل خودنمایی می کند. استفاده از همان رنگ های قهوه ای روی مبل و فرش ، حس گرما و یکپارچگی را به محیط می افزاید. به نظر می رسد کل منطقه نشیمن از یک تکه تراش خورده است.

حسام نورعلی زاده بازدید : 28 سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

نکاتی برای انتخاب مبلمان
درک نکات مربوط به انتخاب مبلمان یکی از مهمترین نکات در زندگی فرد است. بنابراین ، انتخاب مبلمان باید به مرور انجام شود. زیرا؛ انتخاب مبلمان همچنین می تواند از نظر روانشناختی افراد را تحت تأثیر قرار دهد. انتخاب رنگ وضعیتی است که به ویژه در افراد تأثیر می گذارد. رنگ های به کار رفته در زندگی در خانه می تواند فضای زندگی راحت تری را برای افراد فراهم کند. به عنوان مثال ، دیوارهای سفید فضای جادارتر و راحت تری را برای افراد فراهم می کنند ، در حالی که دیوارهای سیاه محیط تاریک تر و کسل کننده تری را ارائه می دهند. ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که دیوارهای سیاه البته فضای خوبی به آن اضافه می کنند. اما باید مطمئن شوید که این کار را به روش طراحی بیشتری انجام می دهید.

نکاتی گام به گام برای انتخاب دستگیره کابینت در نظر گرفته شود ...

اول از همه ، من می گویم دسته مبلمان ما را بررسی کنید ...

سبک شما در زندگی خانه مهم است
در هنگام خرید ، ممکن است مردم به دلیل مبلمان زیاد گیج شوند. به همین دلیل قبل از خرید باید تحقیق مقدماتی انجام دهید. هنگام تعیین سبک خود ، باید معیارهایی را با توجه به منطقه ای که در آن مبلمان خریداری می کنید ، تعیین کنید. به عنوان مثال ، باید از کمترین جزئیات از نوع پارچه صندلی گرفته تا رنگ آن فکر کنید. زیرا سبک شما مفهوم خانه شما را تعیین خواهد کرد. بنابراین ، توجه به بهترین جزئیات مفید است.

شما باید برنامه ریزی بودجه کنید.
یکی از جزئیاتی که قبل از خرید باید مورد توجه قرار گیرد ، بودجه است. خرید نباید بدون برنامه ریزی بودجه انجام شود. در غیر این صورت ، این ممکن است در آینده به شما آسیب برساند. شما باید محصولی را که خریداری می کنید تعیین کنید و به روند برنامه ریزی بروید.

وقت رفتن به خرید است
در هنگام خرید باید تعیین کنید که در کدام منطقه مبلمان بخرید. اگر قصد خرید ست مبل را دارید ، باید تصمیم بگیرید که یک مبل راحتی بخرید یا یک ست جامع.

هنگام خرید ست مبل ، استحکام اسکلت ست مبل ، دوام پارچه و تمیز کردن آسان. همچنین مهم است که پایه زیاد باشد.

اگر قصد خرید ست اتاق خواب را دارید ، استفاده از تخت خواب راحت و کاربردی مهم است. استفاده کاربردی از آن به این معنی است که از تشک می توان به عنوان فنر جعبه ای نیز استفاده کرد. در عین حال ، سیستم های کمد لباس در اتاق خواب باید چند قفسه ای و مفید باشند. به این ترتیب در فضا صرفه جویی خواهید کرد.

برای افرادی که ست اتاق ناهار خوری خریداری می کنند ، مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که میز ناهار خوری باید بزرگ باشد و دارای ویژگی تاشو باشد. به این ترتیب ، مفیدتر خواهد شد. در عین حال ، کنسول موجود در مجموعه اتاق ناهارخوری باید دارای قفسه های متعدد باشد. به این ترتیب از نظر مکانی به نفع مردم خواهد بود.

اندازه مبلمان جزئیات مهم
یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید مبلمان باید به آن توجه کنید ، اندازه مبلمان است. شما باید متناسب با اندازه خانه خود انتخاب کنید. مثلا؛ بیایید فرض کنیم اتاق نشیمن کوچک است ، شما یک ست مبل بزرگ برای اتاق نشیمن خود خریده اید. متأسفانه ، این انتخاب اشتباه خواهد بود. با خرید مبلمان در ابعاد بزرگ در فضای باریک ، می توانید فضای زندگی شما را تنگ کنند.

رنگ مبلمان
یکی از موقعیت های مهم رنگ مبلمان است. هماهنگی مبلمان با یکدیگر مهم است. حتی رنگ دیوار باید با رنگ پرده هماهنگ باشد. در غیر این صورت ، مردم در آینده از فضای زندگی خسته شده و مبلمان را تغییر می دهند. متأسفانه ، یک هزینه اضافی وجود دارد. در این فرآیند ، مبلمان نیستند ، بلکه دکوراسیون است. هرچه دکوراسیون صحیحتر باشد فضای زندگی برای شما زیباتر خواهد بود.

قیمت مبلمان
قیمت مبلمان تفاوت در را نشان می دهد. به راحتی می توانید به وب سایت مراجعه کرده و محصولات ما را بررسی کنید. هر از گاهی کمپین هایی با قیمت مبلمان ساخته می شوند. با مراجعه به فروشگاه یا بازدید از وب سایت ما می توانید به راحتی از این کمپین ها بهره مند شوید.

با تفاوت  می توانید بدون مراجعه به فروشگاه ما از دیدن کنید. ما با تماس با ما از طریق بخش پشتیبانی مستقیم ، فرصت بازدید از فروشگاه خود را از طریق گپ ویدیویی ارائه می دهیم. شما می توانید به راحتی کالای مورد نظر خود را در این زمینه سفارش دهید.

حسام نورعلی زاده بازدید : 45 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

موارد کمی هیجان انگیزتر از رفتن به خانه جدید است! هر فضای خالی پتانسیل بی حد و حصر و نوید آغاز تازه ای را می دهد. هدایای خانه گرایی راهی عالی برای به دست آوردن روحیه جدید و کمک به ساکنین در یک مکان ناآشنا احساس راحتی می کنند. این لیست بزرگ شامل 50 هدیه خانه سازی می تواند متناسب با انواع دریافت کنندگان باشد: از صاحبخانه برای اولین بار گرفته تا همسایه جدید ، از یک دانشجوی تازه کار دانشگاهی که برای اولین بار در خارج از خانه زندگی می کند تا بازنشستگانی که تازه در یک خانه یا کابین تعطیلات عالی سرمایه گذاری کرده اند. برای هر سبک و هر بودجه ای چیزی در اینجا وجود دارد!

 

iRobot Roomba Automatic Vacuum: نه تنها صرفه جویی در وقت ، این ابزارهای مفید نیاز به اسباب کشی سنگین را کاهش می دهند و تلاش برای دستیابی به آن نقاط سخت زیر میز یا پشت مبلمان را از بین می برند. قطعاً گران است ، اما هر میزبانی مطمئناً از هدیه ای که می تواند برای سالهای آینده هر روز استفاده کند قدردانی می کند.

زنگ ویدئو Ring Wifi Enabled: این دستگاه زیبا به صاحبان خانه اجازه می دهد که بیرون را ببینند ، حتی وقتی که هیچ کس در خانه نیست. این زنگ دستی به تلفنهای هوشمند و رایانه لوحی متصل می شود و در صورت توقف کسی بدون زنگ در ، می توان آن را با حسگرهای حرکتی فعال کرد.

و دستگیره کابینت

http://www.home-designing.com/2015/12/best-unique-house-warming-gift-ideas

حسام نورعلی زاده بازدید : 40 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)
دوستداران شجاع رنگ از تضاد بالای این چهار فضای داخلی قرمز ، زرد و آبی لذت می برند. استفاده از سه رنگ اصلی همیشه تأثیر مهمی خواهد داشت و این مجموعه از طرح ها نحوه بازی با تعادل شلوغ را بررسی می کند. معرفی فضاهای منفی سفید ، خاکستری و سیاه در این بین به چشم ها مکانی آرام برای استراحت می دهد و به نورها فضای واقعی می دهد تا بیرون بیایند. ما می خواهیم طیف گسترده ای از اشباع را بررسی کنیم ، از چاشنی های برافروزاننده و برش های جامد از رنگ های لهجه ای قرمز ، آبی و زرد ، تا تزریق های شکل انتزاعی و چشم نواز و شورش الهام گرفته از رویای کلاهبردار 
اولین تور ما در یک آپارتمان واقع در ایروان ، ارمنستان برگزار می شود. یک مبل اسیدی به رنگ زرد اسیدی ، فضای زندگی را ترسیم می کند ، در مقابل یک دیوار بیانیه آبی و فرش منطقه هندسی آبی قرار دارد.
لهجه های قرمز تیره از ورودی خانه به جلو فشار می آورند تا جای تلویزیون تلویزیون قرمز چشمگیر را تکمیل کنند. صندلی های فضای باز مدرن ، صندلی آکاپولکو مشکی است.
رنگ صاف و چوبی کف کف استخوان گل نشیمن اتاق نشیمن با یک طرح هندسی قرمز و سفید تیز در سرسرا جایگزین شده است.
دیوارهای آبی مود شده توسط یک دیوارکوب سفید ترد سوراخ می شوند. یک چراغ آویز ناهار خوری سفید متناسب در بالای منطقه غذا خوردن در محافل متحدالمرکز موج دار شناور است.
حسام نورعلی زاده بازدید : 52 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

دستگیره های کششی آشپزخانه و کابینت ، طرح های کلاسیک تا مدرن می توانند با کمی تلاش اتاق را دگرگون کنند. تمام اندازه هایی که به عنوان مراکز ذکر شده اند ، مراکز تثبیت کننده دو پیچ هستند که محصول را در قسمت درب قرار می دهند و نگه می دارند. اگر دسته ها را تعویض می کنید مهم است که این سوراخ های ثابت یکسان باشند.

 

حسام نورعلی زاده بازدید : 32 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

انواع ترکیبی

از دیگهای بخار برای تأمین سیستم گرمایش و نیازهای آب گرم خانه استفاده می شود. به همین دلیل ، هنگام انتخاب دیگ بخار باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. اصل کار انواع دیگ بخار یکی از آنهاست.

اطلاعات مفید

به روزهای سرد می رسیم که پنجره ها را می بندید و لباس های زمستانی خود را روی قفسه های کمد می پوشید. در این دوره ، داشتن دیگ بخار ترکیبی ایده آل بسیار مهم است تا خانه شما در دمای مورد نظر خود قرار گیرد. در کنار امکانات خانه ، ویژگی های دیگ بخار معیارهایی است که برای گذراندن این روزها در گرم باید به آنها توجه کنید. در صورت تمایل ، می توانید با دنبال کردن مراحل مقاله ما ، از نوع و ویژگی های مناسب دیگ بخرید.

 

هنگام انتخاب دیگ بخار Combi به چه نکاتی باید توجه کنید؟

تهیه یک دیگ بخار با قدرت کافی برای خانه برای شما بسیار مهم است که زمستان را به راحتی سپری کنید. به همین دلیل ، هنگام انتخاب دیگ بخار ترکیبی ، باید به ویژگی های خانه و ترکیب خود توجه کنید. به عنوان مثال ، شما باید فاکتورهایی مانند متر مربع خانه خود ، طبقه ای که در آن قرار دارد و جهت آنها را ارزیابی کنید. همچنین داشتن عایق مناسب در خانه مانند غلاف بسیار مهم است.

 

با این حال ، نوع یا ویژگی های دیگ بخار نیز در انتخاب آن تأثیر می گذارد. انواع مختلفی از دیگهای بخار ترکیبی با توجه به اصول کار آنها وجود دارد. ما در بخشهای بعدی مقاله خود توضیح خواهیم داد ، اما فراتر از آن ، شما باید مدل ترکیبی را کاملاً بررسی کنید.

 

انواع دیگ بخار انتخاب

به عنوان مثال ، مهم است که دیگ بخار ترکیبی هنگام کار زیاد سر و صدا ایجاد نکند. علاوه بر این ، دیگ بخار مورد نظر شما باید یکی از معیارهای خدمات فنی کافی و دسترسی آسان قطعات یدکی باشد. در این مرحله ، می توانید نظرات کاربر را با دیگ بخار ترکیبی که تعیین کرده اید مرور کنید.

 

شما باید گواهینامه های ISO 9002 ، CE ، TSE را بررسی کنید. با این حال ، شما باید تضمین ها و بیمه های داده شده برای این ترکیب را نیز کاملاً بررسی کنید. اگر مشکلی در یک روز سرد رخ داد ، مهم است که این شرایط را برآورده کنید تا بتوانید به سرعت معاملات را پردازش کنید.

 

انواع دیگ بخار انتخاب

محاسبه قدرت Combi با توجه به اندازه خانه

اگرچه رادیاتورهایی در خانه وجود دارد ، نه دیگ بخار گرم کننده خانه ، اما مهم است که دیگ بخار برای خانه کافی باشد. نمای خانه شما ، وضعیت عایق بندی ، کف ، تعداد حمام ها بر قدرت دیگ بخار مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. در این مرحله ، متر مربع خانه یکی از تعیین کننده ترین معیارها در انتخاب دیگ بخار است.

 

17 هزار دیگ بخار کیلو کالری در خانه های 80-90 متر مربع

 

بویلرهای ترکیبی 20 هزار کیلو کالری در خانه های 90-150 متر مربعی

 

در خانه های 150+ متر مربع ، دیگهای بخار ترکیبی 24 هزار - 60 هزار کیلو کالری مناسب در نظر گرفته می شوند.

 

انواع دیگ بخار انتخاب

انواع ترکیبی

از دیگهای بخار برای تأمین سیستم گرمایش و نیازهای آب گرم خانه استفاده می شود. به همین دلیل ، هنگام انتخاب دیگ بخار باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. اصل کار انواع دیگ بخار یکی از آنهاست و همچنین دستگیره کابینت

 

دیگهای بخار معمولی

انواع معمولی دیگ بخار

دیگهای متداول هوای مورد نیاز برای گرم کردن را از منطقه ای که در آن نصب شده است خارج می کنند. به عبارت دیگر ، به دیگهای بخار ترکیبی که با دودکش خود هوای در گردش در سیستم را تخلیه می کند ، دیگهای ترکیبی معمولی گفته می شود. آنها به دیگهای بخار ترکیبی دودکش معروف هستند.

 

انواع دیگ بخار متراکم

از طرف دیگر دیگهای متراکم با یک تفاوت کار می کنند. این ضایعات داده شده توسط دیگهای معمولی را به عنوان گاز متراکم می کند و آنها را با بخار آب حاوی انرژی ترکیب کرده و به صورت مایع تخلیه می کند. این دیگهای بخار ترکیبی برای مقاومت در برابر خوردگی و فرسایش تولید می شوند. به همین دلیل گرچه قیمت آن از سایر دیگهای بخار ترکیبی بالاتر است ، اما عملکرد آن نیز بالا است.

حسام نورعلی زاده بازدید : 56 جمعه 07 آذر 1399 نظرات (0)

از سادگی دست نکشید

مثال تزئینی بعدی ما برای خوانندگان ما است که نمی خواهند در چیدمان میز نامزدی از سادگی دست بکشند. دستیابی به ظاهری شیک و زیبا با چیدمان میز نامزدی بسیار ساده و بدون اغراق کاملاً آسان است. ما می توانیم توصیه کنیم هنگام ایجاد یک دکور میز نامزدی ساده ، گلهای سفید و روکش های توری را ترجیح دهید.

با صندلی های حصیری مهمانان خود را تحت تأثیر قرار دهید

وقتی صحبت از میز نامزدی می شود ، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند چیدمان میز پر زرق و برق است. با این حال ، قرار دادن صندلی هایی که عروس و داماد به عنوان نقطه کانونی دکوراسیون می نشینند ، می تواند رویکرد بسیار جالبی باشد. صندلی های حصیری که به طرز بسیار خوبی از سبک های بوهمی و طبیعی پشتیبانی می کنند و اخیراً بسیار محبوب هستند ، می توانند برای راحتی زن و شوهر و هم برای ایجاد ظاهری چشمگیر گزینه جالبی باشند

با یک صندلی پهن راحت باشید

پیشنهاد بعدی ما ، مانند ایده دکوراسیون قبلی ما ، ساخت مبلمان محل عروس و داماد در کانون دکور است. با داشتن یک صندلی رنگی پر زرق و برق و پاستلی با جزئیات تراشیده شده ، ممکن است راحتی زن و شوهر را تضمین کرده و یک سبک دکوراسیون عاشقانه ایجاد کنید. در چنین چیدمانی ، ما توصیه می کنیم که میز یک تکه ساده و هماهنگ با صندلی باشد و سایر عناصر دکوراسیون مانند گل و پارچه با صندلی هماهنگ شوند.

طراحی و تزئین میز نامزدی اگر به دکوراسیون و طراحی علاقه دارید می تواند فرایند بسیار لذت بخشی باشد. ابتدا می توانید با انتخاب یک سبک دکوراسیون میز نامزدی که با مضامین نامزدی و عروسی هماهنگ باشد شروع کنید. سپس ، می توانید دکوراسیون میز نامزدی را با محصولات اصلی و لوازم جانبی مکمل ایجاد کنید که از این سبک پشتیبانی می کند که شما تعیین کرده اید و می خواهید بازتاب دهید. بیایید نگاهی به نمونه های مختلفی که در این مقاله جمع آوری کرده ایم و می تواند شما را در روند طراحی و تزئین جدول نامزدی الهام بخشد.

 

سبک مدرنی را انتخاب کنید

اگر فکر می کنید سبک دکوراسیون و دستگیره مدرن ایجاد شده با رنگ های زنده و جزئیات جوان مناسب شما است ، باید بدانید که انعکاس مدرنیته روی میز نامزدی بسیار سرگرم کننده و آسان خواهد بود. ایجاد چنین دکوراسیونی با مبلمان ساخته شده از مواد ابتکاری و الگوهای رنگی زنده ، به دور از نمونه های کلاسیک ، امکان پذیر است. نباید فراموش کنید که محصولات شفاف و جزئیات فلزی نمایندگان قدرتمند سبک مدرن هستند.

حسام نورعلی زاده بازدید : 36 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

7 فاکتور مهم در طراحی چیدمان داخلی خانه

امروز در وبلاگ بارتو قصد داریم به چند تا از فاکتور های مهم که به وسیله آن میتوان با کمترین هزینه تغییرات زیادی در خانه ایجاد کرد بپردازیم.

فاکتور اول: قاب عکس ها

در واقع قاب های عکس و تابلو ها روح هر خانه هستند.

اگر در انتخاب آنها تناسب را رعایت کنید نتیجه اش یک خانه صمیمی و پر نشاط خواهد بود

درسته اصل مهم در انتخاب قاب عکس ها و تابلو ها سلیقه است ولی باید با هماهنگی دکور خانه انجام پذیرد.

فاکتور: دوم مبلمان

مبلمان در زیبا سازی دکوراسیون خانه نقش پر رنگی دارند و شامل میز های ناهار خوری، چهارپایه ها، صندلی ها و .. میشوند،که نقش هر یک در زیبا سازی منزل بسزا می باشد که در انتخاب رنگ مبلمان باید با دقت خاصی عمل شود.

فاکتور سوم: پارتیشن بندی فضا

یکی از راه های مناسب برای استفاده از فضای خالی مخصوصا در خانه هایی با متراژ بالا  پارتیشن بندی است.

پارتیشن بندی یک روش موثر است که فضا های بزرگتر را به فضا های کوچگ تر تقسیم کنیم، که نمونه های متحرک و ثابت آن در بازار موجود می باشد.

فاکتور چهار: رنگ آمیزی

وقتی صحبت از این میشه که رنگ امیزی دیوار ها 40 درصد از جلوه محیط داخلی را شامل میشود به اهمیت این فاکتور واقف میشویم.

انتخاب رنگ و طرح مناسب، برای دیوار خانه و دستگیره کابینت مدرن یکی از المان های موثر در زیبایی آن است.

برای مثال میشود با انتخاب رنگ روشن برای فضا های کوچک در جهت بزرگ نشان دادن فضا استفاده کرد.

فاکتور پنج: روشنایی

این یک نکته رو همیشه به یاد داشته باشید که نقاط متمرکز روشنایی در محیط های تاریک زیبایی مجذوب کننده ای ایجاد می کند.

فاکتور شش: کتابخانه

استفاده از کتابخانه و قفسه ها و پرکردن آن ها با استفاده از کتاب و لوازم دکوری علاوه بر پرکردن فضا خانه نشان دهنده اخلاق و روحیات فردی هر کس می باشد.

فاکتور هفت: استفاده از گل های آپارتمانی

رنگ سبز گیاهان به جریان زندگی در محیط خانه می افزاید و تماشای رشد گیاهان در منزل بر روحیه افراد تاثیر می گذاردو بهتر است بدانید که هر گیاهی برای نوع خاصی از چیدمان داخلی خانه مناسب است پس بهتر است که در انتخاب آن ها دقت لازم رو داشته باشید.

https://bartu.ir/2020/11/16/7-factors-in-home-design/

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 1,534
  • بازدید کلی : 3,726