loading...
دستگیره کابینت
حسام نورعلی زاده بازدید : 30 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

خرید دستگیره کابینت مدل های توالت کوچک شیک و مدرن و نمونه های دکوراسیون از یکدیگر. الهام بخش از طرح های توالت برای سبک های مختلف. ایده های کوچک دکوراسیون توالت و مدل های مدرن توالت ...


 
توالت های کوچک ، به عبارت دیگر ، توالت های مهمان اغلب در هنگام دکوراسیون نادیده گرفته می شوند. با این حال ، با چند تغییر کوچک و اقتصادی ، می توانید مانند کافه ها و رستوران های لوکس یک توالت فرنگی شیک داشته باشید! آیا شما آماده تأثیر زیادی در این فضاهای کوچک هستید؟ در اینجا مدل های توالت کوچکی که می توانید القا کنید و شیک ترین نمونه های دکوراسیون توالت هستند ...

فهرست
ایده های تزیین توالت
دکوراسیون دیوار توالت

خواه توالت موجود خود را نوسازی کنید و یا آن را از ابتدا تزئین کنید ، دیوارپوش ها خرید دستگیره کابینتو دکوراسیون موثرترین روش ایده های دکوراسیون توالت هستند. برای این کار می توانید از کاغذ دیواری های ضد آب ، کاشی ، روکش سنگ طبیعی یا رنگ دیوار رنگی استفاده کنید. مانند مثال های زیر می توانید از مواد مختلفی با هم استفاده کنید.

کاغذ دیواری های چاپی عملی ترین راه برای داشتن یک توالت فرنگی شیک است. کاغذ دیواری های کوچک طرح دار منطقه را بزرگتر نشان می دهند ، الگوهای بزرگ کوچکتر را نشان می دهند. این امر در مورد سرامیک ها نیز صادق است. برای توالت های کوچک ، باید کاشی ها یا سرامیک های طرح دار کوچکی را انتخاب کنید که در صورت ترکیب یک تکه باشند ، مانند چوب و مرمر.


 
طراحی های کوچک حمام و ایده های دکوراسیون
همچنین می توانید با پوشاندن کف و دیوارها با همان سرامیک و یا استفاده از مواد مختلف در نیمه پایین و بالا دیوارها ، احساس بزرگ و جاداری ایجاد کنید.

مبلمان توالت

کابینت حمام معمولاً تنها مبلمان مورد استفاده برای توالت های کوچک است. در واقع ، در فضاهای کوچک بهتر است از قفسه های باز استفاده شود تا کابینت های درب دار. به عنوان مثال ، با افزودن سبد به قفسه ها و کف ، می توانید دستمال توالت ، حوله و محصولات آرایشی را به روشی مرتب و شیک ذخیره کنید.


 
اگر شما از کسانی هستید که دوست دارید در توالت مطالعه کنید ، می توانید از روزنامه ها و مجلات استفاده کنید. می توانید گزینه های ذخیره سازی سبک و شیک مانند قفسه های فلزی چند طبقه قابل حمل را در نظر بگیرید. با این حال ، اگر به کمد بسته ای نیاز دارید ، کابینت های آویز را انتخاب کنید.

روشنایی و لوازم جانبی توالت

روشنایی برای توالت های کوچک که اغلب بدون پنجره و تاریک هستند مهم است ، اگرچه برخی از آنها دارای پنجره های مات هستند. نورپردازی نقطه ای عملی ترین راه حل برای فضاهای کوچک است. با این حال ، حمایت از محیط آینه با لامپ های دیواری ضروری است. اگر می خواهید ، می توانید با استفاده از آویز یا لوستر که سبک شما را منعکس می کند ، جلوه ای متفاوت برای دکوراسیون توالت کوچک ایجاد کنید.


 
مدل های حمام مدرن و ایده های دکوراسیون
به عنوان لوازم توالت؛ با یک آینه قاب دار شیک ، کارهای هنری ، زیور آلات تزئینی و  خرید دستگیره کابینتجعبه های نگهداری شیک ، می توانید یک توالت فرنگی معمولی را به مکانی خنک تبدیل کنید. علاوه بر این ، شما می توانید با گیاهان واقعی یا مصنوعی به دکوراسیون نشاط بخشید و با چوب های معطر و شمع محیط معطر ایجاد کنید.

در اینجا مدل های توالت کوچک شیک و جالب و نمونه های مدرن توالت وجود دارد که می توانید از آنها برای تزئین توالت الهام بگیرید:


 
مدل های توالت کوچک

با پوشاندن نیمی از توالت کوچک با ماده ای متفاوت می توانید نگاه را به سمت بالا بکشید. همچنین ، هنگامی که از یک موزاییک با الگوی هندسی کوچک مانند شکل بالا استفاده می کنید ، خطوط اتصال سرامیک ها از بین می روند و کل سطح آن به صورت یک قطعه به نظر می رسد. بنابراین منطقه بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد. پنجره شیشه ای مات و پوشش تخته سه لا جلوه ای روشن و معاصر به فضا بخشید.


این نمونه توالت بلند پروازانه گواه این است که حتی یک فضای کوچک نیز می تواند به فضایی خیره کننده و شیک تبدیل شود! علاوه بر کاغذ دیواری و آثار هنری ، یک قفسه کتاب نیز برای کسانی که دوست دارند مدت طولانی را در توالت بگذرانند اضافه شده است. 😀


 

این توالت کوچک با دیوارهای سبز خزه دارای کاشی های کف رنگارنگ خرید دستگیره کابینت و یک قفسه لوازم جانبی کوچک است.


طرح های سیاه و سفید یکی از محبوب ترین و آسان ترین روش های طراحی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و توالت است. پوشاندن دیوارها با کاغذ دیواری راه راه به رنگ سیاه و سفید برای تغییر شکل توالت فرنگی کافی است. و اگر به عنوان بالا یک سینک مرمر سیاه ، آینه قاب دار ضخیم سیاه و سبدهای حصیری اضافه کنید ، بسیار باشکوه خواهد بود! 😉


 

کاغذ دیواری های کوچک طرح دار باعث می شوند فضاهای کوچک از آنچه هستند گسترده تر به نظر برسند. در مثال بالا ، کابینت و کاشی های سفید با یک الگوی هندسی کوچک از کاغذ دیواری و یک آینه شیک جفت می شوند.


این توالت فرنگی رنگارنگ با دیوارهایی که با سایه ای زنده از رنگ قرمز و سبک دکوراسیون التقاطی آن نقاشی شده ، مفهومی بسیار سرگرم کننده دارد. با تجهیز تمام دیوارهای خود به نقاشی می توانید فضای گالری هنری ایجاد کنید.


 

استفاده از رنگهای تیره برای دیوارهای توالت برای این مکانهایی  خرید دستگیره کابینتکه مدت طولانی در آنها نمی گذرانید خفه کننده خواهد بود. به عنوان مثال ، می توانید از لوازم جانبی دیواری و برنجی به رنگ آبی سرمه ای استفاده کنید.

طرح های شیک توالت فرنگی

تقریباً مانند باغ گیاه شناسی است

و می توانید یک لمس مدرن ایجاد کنید.


 
جایگزین مدرن دوش برای حمام های کوچک ، اتاق دوش است که با شیشه شفاف جدا شده است. یک اتاق دوش که به جای سینی دوش با یک ردیف ساده جدا شده ، باعث بزرگتر و مدرنتر نشان دادن دستشویی شما می شود.

8. گیاهان و سبزها زنده

افزودن گلهای پر جنب و جوش و سبزی به دستشویی ، پیوندی را بین فضای داخلی و خارجی ایجاد می کند. طراحی مدرن دوست دارد با طبیعت ارتباط برقرار کرده و از زیبایی از طبیعت بخورد. شما می توانید با استفاده از گلهای زنده ای که کنار سینک ظرفشویی قرار می دهید یا گلدان بزرگی که در کنار دوش قرار می دهید ، در حمام مدرن خود زیبایی زیبایی و طبیعی ایجاد کنید.


 
مدل های حمام مدرن
سادگی مدرن

مثال حمام بالا دارای تمام ویژگی های بارز یک حمام مدرن است. اشکال هندسی ساده مانند مربع و مستطیل ، سایه های سفید و خاکستری ، کف طبیعی سنگ و لوازم جانبی مینیمالیستی. در این سبک از طرح های مدرن حمام که تحت  خرید دستگیره کابینتسلطه سفید است ، استفاده از گل های پر جنب و جوش با شکستن ظاهر استریل به ایجاد محیطی جذاب تر و گرم کمک می کند.

طرح باز

ویژگی مشترک دیگر در میان مدل های حمام مدرن ، نقشه باز است ، جایی که قسمت دوش توسط شیشه ای شفاف جدا می شود. به طور کلی ، از سینی دوش استفاده نمی شود ، همان مواد کف برای حمام در بخش دوش استفاده می شود تا یکپارچگی بصری ایجاد کند. بنابراین ، فضای حمام گسترده تر و جادارتر از آن است که به نظر برسد.


 
در مثال حمام فوق ؛ عناصر مدرن مانند اتاق دوش که توسط کابین دوش شفاف از هم جدا شده اند خرید دستگیره کابینت ، پوشش سرامیک شش ضلعی ، چهارپایه چوبی ، کابینت حمام مدرن ، دستشویی و وسایل ، یک گیاه سبز استفاده شده است.

گرم و آرامش بخش

حمام برای مدرن بودن نباید سرد و استریل به نظر برسد. با استفاده از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ و رنگ های گرم خنثی می توانید یک حمام گرم و جذاب داشته باشید ، همانطور که در طراحی فوق العاده حمام فوق وجود دارد. برای داشتن فضای آرامش بخش و دنج تر ، می توانید آبگرم اختصاصی خود را با افزودن شمع یا حتی یک شومینه به سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید. تنها چیزی که باید مراقب آن باشید ، دور نشدن از فرم های ساده و دکوراسیون خرید دستگیره کابینت مینیمالیستی است.


 
فوق العاده مدرن

ما به مدرن ترین نمونه حمام در میان مدل های حمام مدرنی که مشترک بودیم رسیدیم! این مدل حمام با وان شفاف و پیشخوان دستشویی مدرن که به نظر می رسد یک قطعه هنری مدرن است ، طراحی بسیار مینیمالیستی دارد. اگر شما هم طرح های مینیمالیستی را دوست دارید ، می توانید از این طرح حمام الهام بگیرید.

ظرافت سنگ مرمر

سنگ مرمر با ظاهر طبیعی و ظریف یکی از مواد مورد علاقه در بین مدل های حمام مدرن است. مدل حمام بالا کاملاً ساده و ساده به نظر می رسد ، دقیقاً مانند مجسمه ای که از یک بلوک سنگ مرمر تراشیده شده است! از همان مواد مرمر در سرتاسر سینک ظرفشویی ، درب کابینت ، وان و دوش استفاده می شود. یکی دیگر از جزئیات قابل توجه این است که بازوهای کنترل شیر متقاطع به جای بالای سینک در کنار آنها قرار دارد. 🙂


 
رنگهای تیره

مدل های حمام مدرن همیشه سفید و روشن نیستند. طرح های مدرن حمام نیز مانند بالا با رنگ های تیره تزئین شده اند. کاشی های رنگی دودی و چوب موادی هستند که از یکدیگر متمایز هستند و به نظر کیفیت می رسند. در مثال ، لوازم بهداشتی سفید و مبلمان چوبی. این نور ، رنگ و لمس ارگانیک مورد نیاز را فراهم می کند.

یک ترفند دیگر این است که شکل سینک ها و شکل کاشی ها با شکل سرویس خرید دستگیره کابینت بهداشتی شما مطابقت دارد. بنابراین مثل مستطیل به مستطیل ، مربع به مربع است.


 
خنثی و آرامش بخش

در تمام مدت مجهز به مواد مدرن ، سرمای صنعتی بتن با گرمای طبیعی چوب و سنگ متعادل می شود. با طراحی فوق العاده آرام و آرامش بخش آن ، هیچ جزئیات نگران کننده ای در این حمام وجود ندارد. آیا دوست ندارید چنین حمام آرامش بخشی و آرامش بخشی داشته باشید که ذهن شما را از نگرانی های روزمره نیز پاک کند! ❤

مدرن و مردانه

مدل های حمام مدرن اغلب حاوی ویژگی های مشابه هستند. اگرچه این حمام در نگاه اول به سبک های مختلفی شباهت دارد ، اما قطعاً مدرن است. از اشکال هندسی مختلف مانند آینه گرد ، حوضچه پایه استوانه ای و استلاکتیت های مخروطی استفاده شده است. قفسه و صندلی آویز چوبی ، جلوه ای ارگانیک متمایز به دکوراسیون می بخشد. این طرح حمام مدرن با کاشی های مستطیلی مشکی دارای نمای کلی مردانه است.


 
حمام سفید مینیمالیستی

سبک دکوراسیون مدرن مناسب برای فضاهای کوچک ، هنری و خارق العاده هنگام استفاده در فضاهای بزرگ است! در مثال حمام لوکس و مدرن بالا ، یک اتاق بسیار بزرگ دارای یک وان سفید ، یک صندلی بزرگ و یک شومینه دو طرفه در وسط اتاق است. کف های خرید دستگیره کابینت مرطوب و خشک با پر کردن کف قسمت حمام از سنگریزه های سفید از یکدیگر جدا می شوند. این حمام که به تمام رنگ سفید تزئین شده است از طراحی مینیمالیستی نیز برخوردار است.

اتاق دوش مدرن

اگر حمام شما فضای کافی برای حمام و دوش را ندارد ، چرا آنها را با هم چیدمان نکنید؟ نمونه فوق العاده ای از این را در بالا می بینید! کف قسمت دوش در حمام یک پله بلند شده و وان و قسمت دوش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,574
  • بازدید کلی : 3,766