loading...
دستگیره کابینت
حسام نورعلی زاده بازدید : 29 یکشنبه 02 خرداد 1400 نظرات (0)

آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی

یک آشپزخانه کوچک ، با وجود اندازه کوچک ، هنوز هم می تواند شخصیت و سبک بزرگی داشته باشد. از کابینت های روشن گرفته تا لهجه های مدرن چوب ، وسایل روشنایی جسورانه و وسایل ساده ، تأثیر آشپزخانه بزرگی در اندازه کوچک شده آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی (که خوشبختانه شما برای تمیز کردن کمتر معنی می کنید) به دست می آورید. این که آیا شما یک خانه کوچک خود را طراحی می کنید یا فقط نمی توانید در مقابل نگاهی اجمالی از آن مقاومت کنید ، این آشپزخانه های کوچک خانه به شما الهام می دهند که چه کوچک و چه کوچک ، به فضای خود عملکرد ، سبک و ذخیره سازی هوشمند اضافه کنید.

01
از 15
کابینت های دو رنگ
آشپزخانه کوچک خانگی با نورگیرها و کابینت های دو رنگ

@ westcoastinyhome / اینستاگرام
نورگیرها از طریقwestcoastinyhome این آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی را با نور طبیعی غرق در کابینت های دو رنگ زیبا می کنند. با لمس های متفکرانه مانند قفسه های شناور چوبی ، صفحات میز سفید مرمر ، جلد آلبوم های قاب دار و گل های خشک هرگز نمی توانید اشتباه کنید.https://bartu.ir/pink-kitchen-design-ideas-inspiration/

https://bartu.ir/pink-kitchen-design-ideas-inspiration/


02
از 15
کاشی کامل دیواری مترو
آشپزخانه کوچک خانگی با کاشی مترو سبز و گلوله سفید
 @ butikevlersapanca / اینستاگرام
کاشی مترو سفید ممکن است یک انتخاب بی انتها باشد ، اما این کاشی سبز عمیق که با گلوله سفید جبران می شود ، پیچیدگی و غنای فضای کمی را به ارمغان می آورد. این آشپزخانه خانگی کوچک ازbutikevlersapanca ، لهجه های روستایی مانند لیوان های آویز و سقف آویز کشتی را با لمس های بلند مانند شیرآلات طلا و سخت افزار مات مخلوط می کند.

03
از 15
شیک و دنج
آشپزخانه کوچک خانه با کابینت های آبی روشن و سخت افزار چرمی
 @ pumphreyandweston / اینستاگرام
کابینت های شاد در این آشپزخانه کوچک خانگی احساس آبی را به شما می دهد - اما فقط به بهترین شکل. دنج و جذاب با لمس های شیک مانند حلق آویز لامپ های ادیسون و زبانه های کششی چرمی روی کابینت ها (و آن اجاق گاز شگفت انگیز سوزاندن چوب) ، این فضای جذاب و مطبوع توسطpumphreyandweston مستقر در کورنوال باعث می شود که فقط با نگاه کردن به آن آرامش بیشتری داشته باشید.

04
از 15
یک آشپزخانه کوچک با وسایل کاملاً بزرگ
آشپزخانه ای کوچک با وسایل کاملاً بزرگ
 سازندگان خانه های کوچک
این آشپزخانه رویایی از شرکت Tiny Home Builders دارای فضای ذخیره سازی فراوان و یک سینک ظرفشویی و یخچال بزرگ است. سقف چوب آبشار یک نقطه کانونی شگفت انگیز است ، و فضا ثابت می کند چیزی به عنوان گیاهان زیاد وجود ندارد ، به ویژه هنگامی که فضایی مانند این آشپزخانه پر از نور طبیعی است.

05
از 15
حساسیت اسکاندیناویایی با مدرن قرن میانه روبرو می شود
آشپزخانه خانگی کوچک و مینیمالیستی مدرن در اواسط قرن
 کلاین زنده
معماری دانمارکی با زندگی کوچک در این آشپزخانه ساده از کلاین دیدار می کند. وقتی هر اینچ از آن با دقت طراحی شده باشد تا فرم و عملکرد داشته باشد ، دیگر نیازی به یک فضا ندارید. کابینت های صفحه تخت تمیز و مدرن به نظر می رسند و آشپزخانه ساختاری محکم دارد که فضای قابل استفاده کف را بهینه می کند.

06
از 15
یک آشپزخانه کوچک و روشن
آشپزخانه کوچک خانه با لهجه های چوب تیره
 شرکت نعناع کوچک خانه
با اجاق گاز زیبا و اتاق مخصوص گوشه صبحانه دنج آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی ، وارد این آشپزخانه کوچک و خانه پر از شرکت Mint Tiny House شوید. زنگ های تیره چوب که با کمد سفید و دیوارهای کف دار جبران می شوند ، یک دوز گرمی شیک به همان اندازه که قابل استفاده است قابل استفاده است.

07
از 15
Shiplap Walls و پنجره های بزرگ
آشپزخانه خانگی کوچک و کوچک با کابینت های سفید
 Tay & McKay
لمس های متفکرانه مانند مدفوع آبی ناسازگار و چراغ نور چشمگیر اما بدون دردسر ، این خانه کوچک از Tay & Mckay را به فضایی جذاب تبدیل کرده است که با سبک مدرن اواسط قرن با مینیمالیسم اسکاندیناوی ازدواج می کند (و صحبت از ازدواج است  آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی، به همین دلیل طراحی و ساخته شده توسط تیم زن و شوهر ، تیلور و مایکللا). پنجره های بزرگ و بدون پنجره و درب شیشه ای باعث می شود فضا در معرض نور قرار بگیرد.

08
از 15
کابینت سبز با لهجه های چوبی
آشپزخانه کوچک خانگی با کابینت های سبز آووکادو
  زندگی کوچک و مدرن
ممکن است وسایل سبز آووکادو یکپارچه شده باشند اما آشپزخانه کوچک خانه الهام بخش صورتی استفاده از این رنگ در کابینت ها به لطف ویژگی های دیگر فضا مدرن و غیرمنتظره است. این کابینت های رنگارنگ که هم با لمس های روستایی و هم صنعتی مانند سخت افزار مشکی مات و یک ظرفشویی عمیق کشاورز جابجا می شوند ، به این آشپزخانه کوچک و بسیار کاربردی خانه کوچک توسط Modern Tiny Living عمق و علاقه می بخشند.

به 9 از 15 زیر ادامه دهید.

09
از 15
یک آشپزخانه کوچک با کابینت های صفحه تخت
یک آشپزخانه خانگی کوچک با چوب سبک و خطوط تمیز
 ساخت ریز - خانه ریز تپه
هوای روشن و درخشان دو کلمه ای است که هنگام تماشای خانه کوچک تپه ای از ساخت کوچک ، به ذهن خطور می کند. تزئینات پنجره مشکی به آشپزخانه باز و بدون جمعیت پر از سهولت و ظرافت روزمره ، جلوه ای مدرن می بخشد. به جای سخت افزارهای سنتی ، کابینت با کشیدن دست ساخته شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 1,530
  • بازدید کلی : 3,722