loading...
دستگیره کابینت
حسام نورعلی زاده بازدید : 29 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

مدل های دستگیره کابینت و کمد

آشپزخانه ها مکان هایی هستند که سریعتر متفرق می شوند و ما بیشترین زمان را برای سازماندهی اختصاص می دهیم. بسیار طبیعی است که آشپزخانه ها ، وسایل و مواد غذایی زیادی را در آنها ذخیره می کنیم ، به طور مداوم پراکنده شوند. در این مقاله ، ما ایده های چیدمان آشپزخانه و نمونه هایی از سازمان دهنده آشپزخانه را به اشتراک گذاشتیم که به شما کمک می کند با صرفه جویی در فضا یک آشپزخانه منظم تری داشته باشید. مدل های دستگیره کابینت و کمد

مدل های دستگیره کابینت و کمد
 
چه یک آشپزخانه کوچک داشته باشید و چه کابینت های بزرگ آشپزخانه ، آشپزخانه ای که با روش های مناسب نگهداری از منزل مرتب شده باشد ، راحتی زندگی شما را بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید افزایش می دهد. ما باید چیزهای بی شماری را که هر روز استفاده می کنیم ، مانند ظروف آشپزخانه ، غذا ، کنسرو ، ظروف غذاخوری ، ظروف پخت و پز ، به صورت منظم و بهداشتی در آشپزخانه نگه داریم. با استفاده از مجموعه ای از سازمان دهنده های آشپزخانه می توانید آشپزخانه های کارآمد و کاربردی داشته باشید.

شما ممکن است از برخی از سازمان دهنده های آ مدل های دستگیره کابینت و کمد شپزخانه که ما توصیه می کنیم استفاده کنید ، اما برخی از سازمان دهندگان آشپزخانه که هنوز کشف نکرده اید می توانند آشپزخانه شما را حتی بیشتر مفید کنند. در اینجا ایده های چیدمان آشپزخانه برای نجات جان شما آورده شده است ...

فهرست

مدل های دستگیره کابینت
1. سازمان دهنده آشپزخانه و کشو:
2. قفسه های ذخیره سازی چند سطح:
3. شیشه های ذخیره سازی شیشه:
4. سبدهای آشپزخانه:
5. برچسب برای سازمان آشپزخانه:
6. پانل سوراخ پشت درب:
7. لوله و قلاب آویز:
8. قفسه های آشپزخانه مفید:
9. دارنده چاقو مغناطیسی:
10. دارنده پرونده سازمان دهنده آشپزخانه:
پاداش ایده های چیدمان آشپزخانه:
1. سازمان دهنده آشپزخانه و کشو:

سازمان دهنده های اضافی که از آنها در داخل کابینت و کشو استفاده خواهید کرد به شما کمک می کنند تا از فضای خود تا حد ممکن کارآمد استفاده کنید. علاوه بر این ، هنگامی که از کشوها و کابینت های آشپزخانه خود با تقسیم آنها به محفظه ها استفاده می کنید ، محل قرارگیری هر یک از موارد مشخص است و مشکل سردرگمی برطرف می شود. بنابراین لازم نیست هنگام تهیه غذا مدام به دنبال چیزی بگردید.


 
قبل از خرید برنامه ریزان آشپزخانه ، به اندازه گیری حجم داخلی خود توجه داشته باشید و از قبل تصمیم بگیرید که از کدام منطقه برای چه هدفی استفاده خواهید کرد ...

به طور خلاصه ، سازمان دهنده های کشو و کابینت زندگی شما را آسان می کنند. شما فقط باید قبل از خرید سازمان دهنده های آشپزخانه ، به ابعاد داخلی خود توجه داشته باشید و از قبل تصمیم بگیرید که از چه فضایی برای چه منظور استفاده خواهید کرد. در اینجا مفیدترین سازمان دهنده های کشو و کابینت برای آشپزخانه شما هستند:


67 اقدام مهمی که باید در مورد چیدمان دکوراسیون و مبلمان منزل بدانید
2. قفسه های ذخیره سازی چند سطح:

قفسه های آشپزخانه چند سطح ؛ دسترسی آسان به ادویه جات ترشی جات ، نعلبکی ها و غذاهای کنسروی را فراهم می کند. همچنین برای سازماندهی پشته ها و ایجاد فضای بیشتر در قفسه های کابینت شما ایده آل است. می توانید از قفسه های نگهداری چند طبقه در کابینت آشپزخانه یا میزهای پیشخوان خود استفاده کنید تا فضای قفسه بیشتری آزاد شود. در اینجا گزینه های قفسه چند سطح وجود دارد که می توانید به راحتی در بازار پیدا کنید:


 

3. شیشه های ذخیره سازی شیشه:
سازمان دهنده آشپزخانه - سازمان دهندگان آشپزخانه - چیدمان آشپزخانه - شیشه های شیشه ای
سازمان دهنده آشپزخانه - سازمان دهندگان آشپزخانه - چیدمان آشپزخانه - شیشه های شیشه ای
سازمان دهنده آشپزخانه - سازمان دهندگان آشپزخانه - چیدمان آشپزخانه - شیشه های شیشه ای
شیشه های شیشه ای از مواد بسیار مدرن و سالم تری نسبت به ظروف پلاستیکی و آلومینیومی برای نگهداری مواد غذایی هستند. ظروف شیشه ای سموم را به غذاهایی مانند ظروف پلاستیکی منتقل نمی کنند و به تازه ماندن غذا کمک می کنند. همچنین یافتن خواسته های شما و پیگیری میزان غذای موجود در آن را آسان تر می کند. علاوه بر کاربردی بودن ، به ظرافت و ظرافت آشپزخانه شما می افزاید.

ایده های تزئین کوچک آشپزخانه
می توانید ماکارونی ، حبوبات ، مواد پخت خشک مانند شکر و آرد ، قهوه و کلوچه ها را در شیشه های شیشه ای درب دار قرار دهید که تقریباً در همه اندازه ها می توانید پیدا کنید. بنابراین ، می توانید غذای خود را به روشی ایمن ، راحت و شیک در پیشخوان یا قفسه های خود ذخیره کنید.


 

4. سبدهای آشپزخانه:

شما می توانید از سبدها برای ذخیره محصولات مختلف تقریباً در هر منطقه از خانه خود استفاده کنید. مثلا؛ شما می توانید اسباب بازی ها ، دستمال های اضافی و محصولات کاغذی و بسته های غذای خشک باز نشده کودک خود را ذخیره کنید. نگه داشتن سبد ، وسایل آشپزخانه و غذاها با گروه بندی آنها با هم. به شما کمک می کند تا در صورت نیاز به راحتی آنها را بر اساس برچسب های آنها حذف کرده و به روشی کاربردی استفاده کنید. علاوه بر این ، شما می توانید انواع سبد بسیار شیک پیدا کنید که از نظر بصری برای هر سبک مناسب است. اما فراموش نکنید که قبل از رفتن به خرید قفسه خود را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید سبد ها کنار هم قرار می گیرند. موارد دلخواه ما برای گزینه های سبد:


5. برچسب برای سازمان آشپزخانه:

این مشکلی است که بسیاری از ما هنگام بلافاصله بعد از چند ماه مرتب کردن یک کمد ، باید دوباره آن را پیدا کنیم. ما همیشه شلوغ هستیم و اغلب مواردی را که به طور یکسان استفاده می کنیم جایگزین نمی کنیم. حتی اگر آن را بیان کنیم ، ممکن است عده ای باشند که نظم را در خانه بشکنند. بنابراین طبیعی است که چنین مناطق نامشخص با گذشت زمان پراکنده شوند. اگر برچسب هایی برای هر قفسه ، قوطی و سبد ایجاد کنیم ، می توانیم تا حد زیادی از مشکل کثیفی جلوگیری کنیم. برای این کار ، به سادگی از برچسب های خلاقانه خود استفاده کنید.

با آینه های صاحب استان ، ظرافت و جذابیت بر فضاها مسلط خواهد شد. شما می توانید با آینه ای بزرگ و قاطع که به جای نقاشی و قاب روی دیوارهای خود آویزان می کنید ، نقاط کانونی شیک ایجاد کنید.


 

روند مبلمان اتاق خواب 2020
تختخواب های پشه ای

تختخوابهایی با تورهای پشه ای که در آن احساس سلاطین می کنید امسال بسیار مرسوم است. با ارائه لوکس و راحتی در کنار هم ، این تختخوابهای باشکوه محیطی آرام و آرام را برای خواب ایجاد می کنند. تخت های دارای پشه بند ممکن است در نظر شما کمی حجیم باشد. با این حال ، با استفاده از نسخه های قاب فلزی ، می توانید محیط شیک و مدرنی را در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

روتختی روفرشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 1,571
  • بازدید کلی : 3,763