loading...
دستگیره کابینت
حسام نورعلی زاده بازدید : 56 دوشنبه 18 مرداد 1400 نظرات (0)

چه کسی اتصالات کابینت لوکس را ایجاد می کند؟
در Strada لندن ، ما مجموعه ای متفاوت از اتصالات کابینت را از داخل مجموعه های آهن فروشی خود داریم. هر مجموعه شامل تمام سخت افزارهای همراه برای تکمیل یکدیگر ، از جمله دستگیره های کابینت و لولا های کابینت است.

می توانید قطعاتی را از یک مجموعه انتخاب کنید یا حتی ترکیبی از سبک ها را انتخاب کنید. شما می توانید قطعات سنتی و معاصر را متناسب با طیف گسترده ای از طرح های داخلی طراحی کنید. به عنوان مثال ، دستگیره کلاسیک Regent با گنبد گرد و زمان بندی دقیق و جزئیات پیچیده ساخته شده است ، در حالی که Twisted Sash Pull یک "پیچ" جسورانه و منحصر به فرد در کشش خطی سنتی است.

هر محصولی که در محدوده اتصالات کابینت ما قرار دارد ، با انتخاب 36 روکش فلزی خیره کننده موجود است. از برنج پررنگ تا نقره ای براق و رنگ ظریف مسی ، با چنین تنوعی که می توانید انتخاب کنید ، مطمئناً برای سخت افزار کابینت خود گزینه ای عالی خواهید یافت.

همانطور که مجموعه های آهن فروشی ما را برای دستگیره ها ، کشش ها یا لولا های مناسب کابینت کاوش می کنید ، می توانید ایده های خود را به راحتی با ویژگی moodboard ما جمع آوری کنید. بر روی هر محصول گزینه ای برای افزودن آن به moodboard شما وجود دارد ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که moodboard خود را ایجاد کرده و نام آن را بگذارید. Moodboards یک راه فوق العاده برای ارتباط بینایی شما با ما است. مقاله ما را در مورد مزایای ایجاد تخته خلق بخوانید.

این پروژه ها را بررسی کنید

 

 

اتصالات کابینت لوکس
 

چه موقع باید دستگیره های کابینت سفارشی را در نظر گرفت
دلایل مختلفی وجود دارد که چرا انتخاب دستگیره کابینت سفارشی بهترین گزینه است. پیدا کردن محصولات مناسب می تواند یک چالش باشد ، به ویژه هنگامی که برای دستگیره کابینت ، میله های کششی ، دستگاه های کشویی و حتی برخی موارد تخصصی مانند کشش لبه یا کشویی به سبک خاصی نیاز دارید. اگر در مجموعه آهن فروشی ما دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا نکردید ، ما یک راه حل سفارشی برای شما ارائه می دهیم.

به همین ترتیب ، اگر به دنبال پایان کار هستید که در پیشنهاد استاندارد ما گنجانده نشده است ، می توانیم اتمام های تخصصی ایجاد کنیم که تضمین می کند هیچ ویژگی دیگری از آهن کابینت با ظاهر و ظاهر یکسان استفاده نکند. اقلام کابینت همیشه داخلی هستند ، بنابراین هیچ عنصر آب و هوایی برای نگرانی وجود ندارد ، و عدم وجود مقررات در مورد طراحی آنها به این معنی است که می توانید تا آنجا که می خواهید بدون محدودیت خلاق باشید.

ممکن است در حال کار روی پروژه مرمت باشید و به دسته های کابینت نیاز دارید که اتصالات قدیمی را تکرار کنند. در این مورد ، تولید محصولات سفارشی باعث می شود که آنها با سبک ملک مطابقت داشته باشند و با فضای داخلی سنتی موجود مطابقت داشته باشند. متناوبا ، ممکن است برای اتصالات کابینت خود اندازه یا عملکرد غیرمعمولی داشته باشید ، از این گذشته ، مهم است که اتصالات کابینت کاملاً با طول هر واحد ، در و کشو کار کنند. داشتن یراق آلات سفارشی به شما اطمینان می دهد که محصولات نهایی اندازه ایده آل برای نیازهای شما خواهند بود.

در واقع ، ممکن است به دلایلی باشد که کاملاً با پارامترهای پروژه شما ارتباطی ندارد. این می تواند به سادگی محصولاتی باشد که کاملاً منحصر به فرد هستند و در هیچ جای دیگر دیده نمی شوند. برای این منظور ، منبت های سفارشی را پیشنهاد می کنیم و از مصالح ساختمانی آهن آلات جایگزین در دستگیره های کابینت خود استفاده می کنید ، مانند مروارید ، گچ ، چرم یا فلزات گرانبها.

 

اتصالات کابینت آشپزخانه لوکس
 

نحوه سفارش دسته کابینت سفارشی
اگر تصمیم گرفتید که مسیر سفارشی برای پروژه شما مناسب است ، اولین قدم این است که با تیم ما در ارتباط با جزئیات الزامات اتصالات کابینت ، بودجه و زمان بندی تماس بگیرید.

خدمات سفارشی آهن فروشی ما شامل یک فرآیند سختگیرانه برای اطمینان از کیفیت و کارایی و همچنین اطمینان از مطابقت بودجه شما است. هر قرارداد با ایجاد راهنماهای بصری ، فایل های CAD سه بعدی و نمونه های فیزیکی برای امضای شما آغاز می شود. تیم طراحی داخلی ما از نزدیک با شما همکاری می کند تا مطمئن شود محصول نهایی دقیقاً همانطور که تصور می کردید باشد.

به عنوان بخشی از فرایند سفارشی سازی آهن ، ما یک راهنمای بصری جامع ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد ایده ها را تجسم کرده و ظاهر محصول را نهایی کنید. سپس با استفاده از تکنیک های CAD ، نقشه های مفصلی از اتصالات را تهیه می کنیم ، که به ما امکان می دهد اندازه گیری ها را به راحتی انجام دهیم تا 100٪ دقت را تضمین کنیم. آخرین مرحله این است که نمونه های فیزیکی را آماده کنید ، که نمونه های اولیه ای هستند که می توانید آنها را لمس کرده و بررسی کنید تا از هر ابعاد و شکل راضی باشید.

هنگامی که از هر جنبه ای از طراحی راضی بودید ، تولید با زمان شروع بین 2-6 هفته آغاز می شود.

کار آهن فروشی لوکس ما به پایان رسید
 

برای اتصالات کابینت لوکس ، Strada London را انتخاب کنید
ما برنامه ریزی جامع و مشخصات محصولات معماری آهن آلات معماری سفارشی را برای هر پروژه ارائه می دهیم ، از جمله دسته ها و اتصالات کابینت استثنایی. از طریق فرم درخواست آنلاین ما ، امروز با تیم ما در ارتباط با نیازهای خود تماس بگیرید - حتی می توانید تخته خلق Strada خود را به درخواست خود وصل کنید تا الهامات خود را به ما نشان دهید.

ما از همه مجموعه های با کیفیت خود بسیار مطلع هستیم و خوشحال هستیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,551
  • بازدید کلی : 3,743